Romain Grosjean nevidí žádný důvod, proč by Lotus nemohl v letošní sezoně vyhrát nějaký závod. Podmínkou je, aby se týmu dařilo pravidelně nasazovat další vylepšení.
S ohledem na dvojité pódiové umístění v Bahrajnu Romain Grosjean věří, že je Lotus E20 schopný získat vítězství v závodu. "Už zimní testy nám ukázaly, že je vůz velmi dobrý. Pak přišla kvalifikace v Melbourne a já jsem získal skvělé 3. místo. Bohužel se nám pak v závodu a i dalších nepodařilo poskládat vše dohromady a získat takový výsledek, jaký bychom si zasloužili."
"Věděli jsme ale, že máme dobré auto. Tým pracoval opravdu tvrdě na tom, aby vyvíjel nové díly, protože to je cesta k úspěchu. Věděli jsme, že máme ve svých rukou něco, co funguje opravdu dobře. Teď pracujeme na ještě větším zrychlení auta a pokud se nám to povede, tak můžeme do konce sezony slavit i výhru v závodu," míní Francouz.
"Byl to skvělý výsledek a všechny nás druhé a třetí místo potěšilo. Pro mě to bylo první podium. Byl to výsledek, který mi dodal naději do budoucna, že můžeme čekat ještě víc." Grosjean se také vyjádřil ke svým brzkým incidentům v Austrálii a Malajsii: "V motorsportu zažíváte vrcholy a pády, start do sezony nebyl takový, jaký bych očekával. Výkon jsme měli, ale až v Bahrajnu a Číně jsme dali vše dohromady."
"V Bahrajnu jsme mohli ještě dokonce pomýšlet i na lepší výsledek. Je to dobré pro budoucnost a víme, že pokud se nám podaří dát vše potřebné dohromady, tak můžeme získat skvělý výsledek. Letošní sezona bude velmi vyrovnaná a titul je naším cílem. Jasně, vždy chcete být nejlepší, ale naším cílem je 4. místo mezi konstruktéry. Zatím to vypadá docela nadějně, ale všichni víme, že máme ještě co dělat, než se staneme mistry světa."
"Snad se to v budoucnu splní. Moc rád bych byl součástí toho a získal s týmem titul mistra světa. Zatím pracujeme tvrdě na tom, aby se nám to splnilo."
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.