Romain Grosjean nevidí žádný důvod, proč by Lotus nemohl v letošní sezoně vyhrát nějaký závod. Podmínkou je, aby se týmu dařilo pravidelně nasazovat další vylepšení.
S ohledem na dvojité pódiové umístění v Bahrajnu Romain Grosjean věří, že je Lotus E20 schopný získat vítězství v závodu. "Už zimní testy nám ukázaly, že je vůz velmi dobrý. Pak přišla kvalifikace v Melbourne a já jsem získal skvělé 3. místo. Bohužel se nám pak v závodu a i dalších nepodařilo poskládat vše dohromady a získat takový výsledek, jaký bychom si zasloužili."
"Věděli jsme ale, že máme dobré auto. Tým pracoval opravdu tvrdě na tom, aby vyvíjel nové díly, protože to je cesta k úspěchu. Věděli jsme, že máme ve svých rukou něco, co funguje opravdu dobře. Teď pracujeme na ještě větším zrychlení auta a pokud se nám to povede, tak můžeme do konce sezony slavit i výhru v závodu," míní Francouz.
"Byl to skvělý výsledek a všechny nás druhé a třetí místo potěšilo. Pro mě to bylo první podium. Byl to výsledek, který mi dodal naději do budoucna, že můžeme čekat ještě víc." Grosjean se také vyjádřil ke svým brzkým incidentům v Austrálii a Malajsii: "V motorsportu zažíváte vrcholy a pády, start do sezony nebyl takový, jaký bych očekával. Výkon jsme měli, ale až v Bahrajnu a Číně jsme dali vše dohromady."
"V Bahrajnu jsme mohli ještě dokonce pomýšlet i na lepší výsledek. Je to dobré pro budoucnost a víme, že pokud se nám podaří dát vše potřebné dohromady, tak můžeme získat skvělý výsledek. Letošní sezona bude velmi vyrovnaná a titul je naším cílem. Jasně, vždy chcete být nejlepší, ale naším cílem je 4. místo mezi konstruktéry. Zatím to vypadá docela nadějně, ale všichni víme, že máme ještě co dělat, než se staneme mistry světa."
"Snad se to v budoucnu splní. Moc rád bych byl součástí toho a získal s týmem titul mistra světa. Zatím pracujeme tvrdě na tom, aby se nám to splnilo."
Přestup k Ferrari měl být pro Hamiltona vrcholem kariéry, ale zatím přináší spíše nejistotu než úspěchy. Sedminásobný mistr světa se stále adaptuje na nové prostředí, což vyvolává spekulace o jeho budoucnosti ve Formuli 1.
Flavio Briatore dal jasně najevo, že Alpine musí v roce 2026 pravidelně bojovat o stupně vítězů, jinak nemá šanci naplnit jeho ambice. Přechodné období končí a tým musí začít dokazovat svou konkurenceschopnost přímo na trati.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.