Pedro de la Rosa věří, že pauza před startem evropské části sezony F1 bude pro HRT velmi hodnotnou a to i přesto, že tým vynechává testování v Mugellu.
Týmu HRT se v Austrálii o volních trénincích poprvé podařilo poskládat svoje dvě auta dohromady a vyjet s nimi na dráhu. Kvalifikovat do závodu se jim nepodařilo, zákonitě muselo přijít zlepšení. Teď se vozy poprvé od startu sezony vrací na týmovou základnu v Madridu a jejich jezdec, Pedro de la Rosa, věří, že jim pauza mezi závody v Bahrajnu a Španělsku pomůže.
"Teď máme trochu času, takže se končně dostaneme i do naší továrny, a když říkám továrny, tak tím myslím novou továrnu v Madridu. Je pro nás velmi důležitá, protože konečně máme svůj domov," říká Španěl. "Pořád potřebujeme provést na voze zásadní vylepšení, ale teď máme konečně chvíli času, abychom se vydali do aerodynamického tunelu a zapracovali zde na optimalizaci nastavení."
"Známe naše slabé stránky a tyto 4 závody byly pro nás něco jako předsezónní testování. Měli jsme zpoždění 3 měsíců a zaplatili jsme za to svoji cenu." De la Rosu těší progres, který tým zatím předvedl: V Austrálii se vozy nekvalifikovaly do závodu, v Bahrajnu porazil jeden z monopostů týmu Marussia v kvalifikačním boji.
Bývalý testovací jezdec McLarenu věří, že potenciál pro další zlepšení zde určitě je, ale neočekává výrazný posun startovním roštem. "Myslím, že strukturálně tým posílil. Výsledek z Bahrajnu byl pouze nečekaným bonusem, protože opravdu nikdo nečekal, že budeme bojovat v kvalifikaci s Marussií. Také závod v Malajsii se povedl."
"Těším se na zbytek sezony, protože teď máme čas na to, abychom solidní potenciál rozvíjeli. Musíme se zlepšit, ale teď už máme továrnu a lidi v ní. Je zde stabilita, která nám ještě před pár měsíci, dokonce před pár týdny, tolik chyběla. Je to nový start, teď mužeme říct, že opravdu odstartujeme do sezony."
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.