Pedro de la Rosa věří, že pauza před startem evropské části sezony F1 bude pro HRT velmi hodnotnou a to i přesto, že tým vynechává testování v Mugellu.
Týmu HRT se v Austrálii o volních trénincích poprvé podařilo poskládat svoje dvě auta dohromady a vyjet s nimi na dráhu. Kvalifikovat do závodu se jim nepodařilo, zákonitě muselo přijít zlepšení. Teď se vozy poprvé od startu sezony vrací na týmovou základnu v Madridu a jejich jezdec, Pedro de la Rosa, věří, že jim pauza mezi závody v Bahrajnu a Španělsku pomůže.
"Teď máme trochu času, takže se končně dostaneme i do naší továrny, a když říkám továrny, tak tím myslím novou továrnu v Madridu. Je pro nás velmi důležitá, protože konečně máme svůj domov," říká Španěl. "Pořád potřebujeme provést na voze zásadní vylepšení, ale teď máme konečně chvíli času, abychom se vydali do aerodynamického tunelu a zapracovali zde na optimalizaci nastavení."
"Známe naše slabé stránky a tyto 4 závody byly pro nás něco jako předsezónní testování. Měli jsme zpoždění 3 měsíců a zaplatili jsme za to svoji cenu." De la Rosu těší progres, který tým zatím předvedl: V Austrálii se vozy nekvalifikovaly do závodu, v Bahrajnu porazil jeden z monopostů týmu Marussia v kvalifikačním boji.
Bývalý testovací jezdec McLarenu věří, že potenciál pro další zlepšení zde určitě je, ale neočekává výrazný posun startovním roštem. "Myslím, že strukturálně tým posílil. Výsledek z Bahrajnu byl pouze nečekaným bonusem, protože opravdu nikdo nečekal, že budeme bojovat v kvalifikaci s Marussií. Také závod v Malajsii se povedl."
"Těším se na zbytek sezony, protože teď máme čas na to, abychom solidní potenciál rozvíjeli. Musíme se zlepšit, ale teď už máme továrnu a lidi v ní. Je zde stabilita, která nám ještě před pár měsíci, dokonce před pár týdny, tolik chyběla. Je to nový start, teď mužeme říct, že opravdu odstartujeme do sezony."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.