McLaren nepovažuje testování v Mugellu za tak důležité, jako jeho soupeři. Do Itálie na rozdíl od nich míří pouze se svými testovacími piloty.
McLaren je jediným týmem, který nenasadí své závodní piloty do testování v Mugellu, ačkoliv Lewis Hamilton po nevydařené Velké ceně Bahrajnu vyjádřil zájem o jízdy v Itálii, aby pomohl s lepším pochopením chování pneumatik. Místo něj dá příležitost testovacím pilotům: Garymu Paffettovi a Oliverovi Turveyovi, přičemž každý z nich stráví ve voze MP4-27 den a půl.
Zatímco některé stáje F1 v čele s Ferrari považují testování v Mugellu za velmi důležité, podle McLarenu příliš velký význam překvapivě nemá. Technický ředitel Paddy Lowe navíc poukazuje na logistickou náročnost a vytížení personálu, který krom 20 závodů musí uprostřed sezóny zavítat ještě do Mugella.
Jenson Button o nadcházejícím testování pro Daily Mail prohlásil: "Důvodem proč nejsme v Mugellu je to, že jsme zde nikdy dříve nebyli. Nemyslím si, že bychom mohli být nějak prospěšní, protože tam ani žádné velké novinky zkoušet nebudeme. Pro testovací piloty to je dobré, najezdit se součástkami kilometry a vyzkoušet nějaké velmi extrémní věci, naše účast tam však potřebná není."
"Celkem upřímně: tento test opravdu nepotřebujeme a nejsem si jistý, jestli se s ním po této sezóně ještě setkáme. Veškerého testování během sezóny jsme se v roce 2008 zbavili z dobrých důvodů," uvádí Lowe pro Autosport.
"Bylo to jedno z největších úsporných opatření, protože již nepotřebujete plnohodnotný testovací tým. Představuje to tak trochu rozrušení. Testování uprostřed sezóny k tomu, abychom mohli závodit, nepotřebujeme."
Jenson Button ani Lewis Hamilton v Mugellu nenastoupí (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
"Poskytuje nám to však možnost udělat větší pokrok ve vývoji než dříve, dodává technický ředitel McLarenu, jehož silnou stránkou jsou simulace. Na rozdíl od většiny svých soupeřů je proto méně závislý na testování na dráze. Test však bude pro všechny nejlepší příležitostí, jak ověřit fungování nových dílů a optimalizovat nastavení svých monopostů.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.