Ferrari se dle Pata Frye vážněji zabývá dvojitým DRS systémem Mercedesu již od předsezónních testů. V současné době řeší vážnější problémy s aerodynamikou svého vozu, je však možné, že se ho po neúspěšném protestu Lotusu v Číně pokusí okopírovat.
"Již nějakou dobu to zkoumáme. Myslím, že to je případ, kdy musíte brát v potaz výkonnost našeho vozu," popisuje technický ředitel Ferrari.
"Auto od auta se to bude lišit. Ve vývojové křivce se pohybujete výše obzvlášť tehdy, pokud jste tento systém měli na mysli již při vývoji a vůz postavili kolem něho," poukazuje na výhodu Mercedesu a náročné nasazení do již vyvinutého vozu. Týmy mohou letos auta měnit i během sezóny, musely by však znovu projít procesem homologace.
"Nejedná se jen o jeho nasazení k našim současným aerodynamickým vlastnostem, je to pak o dalším zvyšování jeho výkonnosti, takže očekávám zvážení dvou věcí: budeme hned vědět - nebo ihned víme - jaký je jeho přínos v čase na kolo a můžeme tedy vyhodnotit náklady na výkonnost a potřebné úsilí."
Felipe Massa v Číně (foto: Scuderia Ferrari)
"A pak se také musíme podívat na celkový potenciál tohoto zařízení. Zkoumáme to už měsíc či dva. Nyní je jasné, že na tom můžeme s jistotou alespoň začít pracovat a vše řádně zvážit," dodává Fry.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.