Michael Schumacher musel odstoupit z VC Číny poté, co při jeho první a jediné zastávce v boxech jeden z mechaniků neupevnil jeho kolo. Tým teď musí zaplatit pokutu. Schumacher sám však nikoho neobviňuje.
Startoval ze druhého místa a závod byl pro tým Mercedes rozjet velmi dobře i po startu. Potom ale následovaly první zastávky v boxech a překvapivé odstoupení sedminásobného šampiona. Jeden z mechaniků neupevnil pravé přední kolo Němcova vozu a pro Schumachera tak závod v patnáctém kole skončil.
Stewardi tento incident prozkoumali a Mercedes byl kvůli nebezpečnému vypuštění vozu na trať potrestán pokutou 5000 euro. Komisaři zároveň ocenili pohotovou reakci pilota. "Pohotové jednání jezdce, který zastavil, jakmile zjistil problém, bylo při vyšetřování bráno v potaz," stojí v prohlášení sportovních komisařů.
Schumacher sám však řekl, že není rozzlobený a je naopak rád, že tým našel cestu, jak správně pracovat s pneumatikami. "Všiml jsem si v zatáčce číslo tři, že je něco špatně s pravou přední pneumatikou," uvedl pro BBC.
"Už v šesté zatáčce se objevil nějaký kouř a poškození a já si řekl, že bude lepší zastavit, než se auto poškodí úplně. Nejsem naštvaný, spíše je mi líto jednoho z mých mechaniků, protože předpokládám, že se cítí zodpovědný za to, co se stalo, ale to je prostě součást hry," dodal.
Podle něj je dobré, že jsou Mercedesy konkurenceschopné a silné. Po problémech s pneumatikami prvních dvou závodech to nyní vypadá, že našli správnou cestu.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.