Mercedes věří, že se mu podařilo přijít na kloub svým problémům s vysokou degradací pneumatik, s nimiž se potýkal v úvodních dvou velkých cenách.
Ačkoliv se Michael Schumacher ani Nico Rosberg nikdy nekvalifikovali hůře než na osmém místě, tým má na kontě po prvních dvou závodech pouze jediný bod. Před Čínou však Mercedes věří v lepší výsledek díky tomu, že se jim po detailní analýze podařilo vyřešit své problémy.
"Doufáme, že příští víkend se prokáže být úspěšnějším, než tomu bylo v předchozích dvou závodech sezóny, kdy výsledky závodů neodpovídali našim očekáváním po dobrých vstupech do obou víkendů," hlásí šéf týmu Ross Brawn.
"Po našem návratu jsme vykonali spoustu tvrdé práce a analýz. Doufáme, že se výsledky tohoto úsilí dostaví příští neděli v Šanghaji s výkonností, která odpovídá schopnostem vozu F1 W03," očekává Brawn.
Čína podle sportovního ředitele Mercedesu Norberta Hauga ukáže, nakolik byl tým v řešení svých problémů s pneumatikami úspěšný: "První dva závody sezóny 2012 nenaplnily přísliby našeho týmu."
Michael Schumacher se letos pokaždé kvalifikoval do druhé řady, kvůli problémůms vysokou degradací pneumatik má však na svém kontě zatím pouze jeden bod(foto: Mercedes AMG F1 Team)
"Michael ve druhých řadách v kvalifikaci nezaostával o více než půl sekundy za nejrychlejším časem v Austrálii ani v Malajsii, ale v obou podnicích jsme naši kvalifikační rychlost nedokázali přetavit v konzistentní výkonnost v nedělních závodech, kdy se to počítá.
Od posledního závodu v Malajsii tým provedl analýzy našeho využívání pneumatik v prvních dvou podnicích a toho, jak se můžeme zlepšit. Velká cena Číny poskytne odpovědi ohledně našeho pokroku, ačkoliv se počasí a charakteristika okruhu budou od Melbourne a Malajsie lišit," dodává Haug.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.