Šéf týmu HRT Luis Pérez-Sala navzdory předsezónním prohlášením přiznal, že se KERS v jejich voze v tomto roce nejspíše neobjeví.
Podle Péreze-Saly byl vůz F112 navržen s ohledem na možnost nasazení KERSu, podle něj se ale musí zaměřit na základní vylepšení rychlosti, aby neměli problém s pravidlem 107 % a pravidelně se kvalifikovali do závodu.
"Musíme auto teprve poznat. Je navrženo pro zabudování KERSu, ale v krátkodobém horizontu ho nepoužijeme. Nemyslím si, že s ním budeme letos závodit. Z tohoto pohledu to není perfektní. Auto jsme ve spěchu zkompletovali, takže pro nás po Bahrajnu bude velmi důležité soukromé testování v Mugellu," cituje šéfa HRT El Confidencial.
Rozhovor se odehrál již v novém hlavním sídle v HRT v Madridu v budově Caja Magica. "Po Bahrajnu tady budeme mít své vozy. Od Velké ceny Španělska budeme fungovat efektivněji. V Číně a v Bahrajnu zlepšíme fungování vozu a týmy, jedná se však o pomalý proces, který potrvá celý rok."
"Já sedím zde [v Madridu], někteří lidé jsou ve Valencii, jiní v Německu, v Anglii... vozy letí do Číny a my musíme řešit problémy se spolehlivostí, ne jen jeho výkonnost. Jedná se skutečně o náš první rok," upozorňuje Pérez-Sala na velké změny, které se v týmu odehrály.
Narain Karthikeyan s vozem HRT F112 v Sepangu (foto: HRT F1 Team)
Rušno nemá HRT pouze na dráze, ale i mimo ní. Chystá se totiž podpis nové Concordské smlouvy: "Některé týmy jsou pokročilejší. Naše jednání jsou teprve na počátku."
Hlavními cíli Péreze-Saly je mít "tým, který pracuje společně, má spolehlivé auto a malý tým, který ho dokáže vyvíjet."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.