Tým HRT oznámil, kdo nahradí Geoffa WIllise, který opustil pozici týmového ředitele v září 2011. Novým technickým ředitelem je Toni Cuquerella.
Cuquerella, který s týmem pracuje už od roku 2010, bude nadále zastávat také funkci hlavního traťového inženýra.
"Role technického ředitele znamená spoustu zodpovědnosti ohledně koordinace a rozhodování," říká nový technický ředitel týmu. "Proto jsem velmi hrdý, že tímto úkolem pověřil tým právě mě. Technické vedení týmu bylo v poslední době velmi rozptýlené, což ovlivnilo kvalitu a koncept vozu F112.
Mojí prioritou je vyřešit současné problémy vozu a dotáhnout ho k využití celého jeho potenciálu. Současně chci sjednotit a rozšířit technické oddělení týmu. Jsem si jistý, že máme dobrý základ a jasný směr. Do budoucna je to dobrý projekt."
Cuquerella (vlevo), Conell a bývalý technický ředitel Geof Willis při VC Austrálie 2011(Foto: HRT F1 Team)
Šéf HRT Luis-Pérez Sala dodal: "Toni Cuquerella byl již od počátků klíčovou postavou týmu, a bude i teď. Přechod od předchozího projektu k tomuto nebyl lehký. Bez lidí jako on by byl nemožný.
Post technického ředitele byl prázdný a F112 byl navržen v technické kanceláři v Mnichově. Teď ale máme auto na trati a je důležité mít někoho vlivného v technickém vedení. A díky tomu, že má Toni zkušenosti, rozvahu a znalosti, hodí se pro tuto pozici dokonale."
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.