Tým HRT oznámil, kdo nahradí Geoffa WIllise, který opustil pozici týmového ředitele v září 2011. Novým technickým ředitelem je Toni Cuquerella.
Cuquerella, který s týmem pracuje už od roku 2010, bude nadále zastávat také funkci hlavního traťového inženýra.
"Role technického ředitele znamená spoustu zodpovědnosti ohledně koordinace a rozhodování," říká nový technický ředitel týmu. "Proto jsem velmi hrdý, že tímto úkolem pověřil tým právě mě. Technické vedení týmu bylo v poslední době velmi rozptýlené, což ovlivnilo kvalitu a koncept vozu F112.
Mojí prioritou je vyřešit současné problémy vozu a dotáhnout ho k využití celého jeho potenciálu. Současně chci sjednotit a rozšířit technické oddělení týmu. Jsem si jistý, že máme dobrý základ a jasný směr. Do budoucna je to dobrý projekt."
Cuquerella (vlevo), Conell a bývalý technický ředitel Geof Willis při VC Austrálie 2011(Foto: HRT F1 Team)
Šéf HRT Luis-Pérez Sala dodal: "Toni Cuquerella byl již od počátků klíčovou postavou týmu, a bude i teď. Přechod od předchozího projektu k tomuto nebyl lehký. Bez lidí jako on by byl nemožný.
Post technického ředitele byl prázdný a F112 byl navržen v technické kanceláři v Mnichově. Teď ale máme auto na trati a je důležité mít někoho vlivného v technickém vedení. A díky tomu, že má Toni zkušenosti, rozvahu a znalosti, hodí se pro tuto pozici dokonale."
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.