Podle mnohých připomíná dvojice McLarenu Hamilton/Button legendární dvojici Senna/Prost. Týmový šéf Martin Whitmarsh se ale neobává, že by musel do interního souboje mezi svými jezdci zasahovat.
Dvojité vítězství v kvalifikaci na GP Malajsie bylo pro McLaren historickým mezníkem. Pro klasickou britskou stáj to bylo již 61. postavení v čele startovního roštu s oběma vozy. Tím se McLaren vyrovnal Williamsu, který má taktéž na svém kontě 61 doublu v kvalifikaci. Pouze Ferrari je v této statistice na tom lépe (jejich vozy obsadily kompletní první řadu 70.).
McLarenu se naposledy v sezoně 2007 podařilo, aby jeho vozy obsadily první řadu dvakrát po sobě (Kanada/USA) - tehdy byl Lewis Hamilton před Fernandem Alonsem. V letech 2010 a 2011 se McLarenu nepodařilo obsadit kompletní první řadu v žádném závodě.
Z pohledu kvalifikací se tedy McLarenu vstup do sezony velmi vydařil: "Roky 1988 a 1989 by se s tím snad daly srovnat. I v roce 1998 jsme zažili dobrý vstup do sezony. Letos jsme se začátkem také spokojeni," říká Whitmarsh.
V letech 1988 a 1989 startovali Ayrton Senna a Alain Prost ze 32 možností hned 23krát oba z první řady. To znamená, že měl McLaren neuvěřitelnou 72% úspěšnost na zisk kompletní první řady. Tehdejší týmový šéf, Ron Dennis, ale musel řešit jeden problém. V týmu měl dva vyrovnané jezdce, kteří spolu sváděli velmi těsný duel.
V sezoně 2007 McLaren získal kompletní první řadu také dvakrát po sobě
Whitmarsh se ale neobává, že by musel do souboje mezi Hamiltonem a Buttonem zasahovat: "Myslím, že je docela obtížně zasahovat do vzájemného duelu mezi jezdci. Oba chtějí vyhrát. V předešlých letech sice byly určité momenty, kdy jsem byl na boxové zídce nervozní, ale jezdci musí sami vědět, jak spolu vyjít. Mohou spolu bojovat. To se také od nás, jako týmu, čeká."
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.