Technický ředitel Ferrari Pat Fry přiznává, že jejich vůz stále není dostatečně rychlý a přes vítězství Fernanda Alonsa v nedělní Velké ceně Malajsie potřebuje notně vylepšit. Nebýt dešťové přeháňky, mohlo být totiž vše jinak.
"Myslím, že je na tým vyvíjen tlak, aby se pokusil zlepšit výkonnost vozu," uvádí Fry, který pracuje na rozsáhlém vylepšení vozu pro Velkou cenu Španělska.
"V Malajsii jsme museli udělat vše, co bylo v našich silách, abychom z dané situace vytěžili maximum. V těchto podmínkách je naše auto celkem dobré. Pokud by však byl závod zcela suchý, jednalo by se o zcela jiný příběh," uznává technický ředitel Ferrari.
To je také názor šéfa McLarenu Martina Whitmarshe: "Tyto pneumatiky jsou o něco vlídnější než vloni, ale přesto to není jednoduché a stále se učíme. Byl to teprve druhý závod na nových pneumatikách a my na nich moc zkušenosti nemáme.
Pokud by závod byl suchý, byli bychom silní, ale v těchto mokrých a kluzkých podmínkách se ostatní trefili a získali důvěru. Vítězství Ferrari je však z pohledu šampionátu dobré, je dobré pro sport i pro veřejnost."
Hamilton s Alonsem při oslavách na stupních vítězů v Malajsii (foto: Scuderia Ferrari)
"Nebylo to už tak dobré pro nás, ale mohlo to dopadnout ještě hůře. Nepodceňujeme Ferrari. Jejich vítězství však bylo velmi nečekaným překvapením," komentoval Whitmarsh.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.