Šéf Red Bullu popřel spekulace, podle kterých se chystá jeho přestup do Ferrari, které vstoupilo poměrně neslavně do další sezony MS Formule 1.
Očekávání Ferrari před sezonou 2012 zůstala v Melbourne nenaplněna, když tým zachránil pouze briliantní výkon Alonsa, který dojel pátý.
Christian Horner však popřel zvěsti, podle kterých by se měl přesunout k Ferrari, kde by měl nahradit Stefana Domenicaliho. Christian řekl: "Ferrari je skvělý tým, ale moje budoucnost je v dohledné době absolutně spojena s Red Bullem."
"Můžete vidět vnější vzhled Ferrari, ale můžete také vidět problémy v boxech. Můj příslib patří Red Bullu. Dietrich Mateschitz mi dal možnost, když jsem ve 31 letech mohl vstoupit do F1 a nechal mě postavit pro něj tým.
Cítím se být součástí týmu a nemám žádné touhy na to jít a pracovat pro Ferrari. Jsem šťastný tam, kde jsem. Mám víceletou smlouvu," zakončil šéf týmu Red Bull.
Christian Horner se svým potějškem od Ferrari, Stefanem Domenicalim(foto: Red Bull Racing)
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.