Michael Schumacher věří, že rychlost, kterou Mercedes předvedl v australské kvalifikaci, nebyla ojedinělá. Přes zklamání v závodě očekává povedenou sezónu.
Se svým kolegou Nicem Rosbergem v úvodu závodu figurovali na třetím a čtvrtém místě. Přítrž Schumacherovým nadějím učinila porouchaná převodovka, Rosberg se poté kvůli nadměrné degradaci pneumatik a kolizi v posledním kole se Sergiem Pérezem propadl až na dvanáctou příčku.
Výsledek nedělní Velké ceny Austrálie však nikterak nenarušil Schumacherovu důvěru ve vydařenou sezónu, v níž podle něj jeho tým bude předvádět velmi silné výkony.
"Po zklamání z toho, jak dopadl první závod v Melbourne, letím do Malajsie s velkým očekáváním, protože v Austrálii jsme viděli, že se s naším vozem můžeme přimíchat do boje.
Samozřejmě nezapomínáme na to, že okruh v Melbourne není ve skutečnosti reprezentativním pohledem na opravdovou výkonnost, ale naše auto mě na počátku sezóny naplňuje dobrým pocitem.
Sepang bude zajímavý pro všechny, protože poprvé něco napoví o skutečné síle všech vozů. Škála pomalých a rychlých zatáček ukáže, jak na tom jste. Závod v Malajsii je kvůli tomu pro inženýry a piloty vždy zábavou a celkově i velkou výzvou - jak pro lidi, tak i pro stroje," popisuje Schumacher.
Michael Schumacher zdraví diváky v Melbourne(foto: Mercedes AMG F1 Team)
Jeho šéf Ros Brawn souhlasí s tím, že Mercedes ještě neřekl poslední slovo: "V základu máme dobré auto, nyní je na nás, abychom optimalizovali jeho výkonnost a dosáhli jeho potenciálu na dráze."
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.