Red Bull podle loňského mistra světa Sebastiana Vettela není na úrovni McLarenu. Ten svou rychlostí všechny překvapil a rakouský tým bude muset zabrat, aby se mu vyrovnal.
"Ne, nejsme na jejich úrovni. Myslím, že tento víkend byli silnější - stačí se podívat na včerejší a dnešní výsledky," srovnával formu Red Bullu a McLarenu na včerejší tiskové konferenci Vettel.
"Jenson si vítězství zasloužil, byl mimo náš dosah. Jsem velmi spokojený s druhým místem, obzvlášť po náročném dnu, který jsme měli včera, ale přesto se jednalo jen o první závod. Myslím, že to bylo fajn konečně se vrátit k závodění, utnout veškeré ty řeči a vidět nějaké výsledky."
Red Bull očekával, že bude McLaren ve formě, jejich převaha v kvalifikaci však byla překvapivá i pro ně: "Během zimy jsme vždy říkali, že McLaren se zdá být velmi silný. Prožili velmi dobrou zimu, s autem neměli žádné problémy, ujeli každý den spoustu kol, takže jsme čekali, že budou silní."
Loni v Austrálii dominoval Red Bull, Vettel vyhrál kvalifikaci s náskokem téměřosmi desetin sekundy (foto: Red Bull Racing)
"Včera svou rychlostí v kvalifikaci překvapili všechny. Dnešní závod podle mě vypadal z našeho pohledu trochu lépe, přesto jsou momentálně těmi nejrychlejšími. Uvidíme příští víkend. Pokud si vzpomínám, minulý rok jsme zde celkem dominovali, a pak mě a Lewise v kvalifikaci [v Malajsii] dělilo pouze pár setin, takže uvidíme, jak to dopadne příští týden," dodává Vettel.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.