Šéf McLarenu, Martin Whitmarsh, si nemyslí, že by v roce 2012 měla nějaká stáj podobné postavení, jako měl Red Bull v roce 2011. Podle něj, nás čeká vyrovnaný ročník bez nějakého dominantního týmu.
Podle šéf McLarenu, Martina Whitmarshe, se v roce 2012 nebude opakovat dominance Red Bullu, který vyhrál jak konstruktérský titul tak titul mezi jezdci, z roku 2011. Podle jeho slov žádný tým, ani jeho vlastní, letošní sezonu neovládne.
"Špatnou zprávou je, že to nevypadá, že bychom letos dominovali. Ale dobrou zprávou jak pro nás tak i pro celý sport je, že to nevypadá, že by vůbec někdo mohl dominovat," říká 53letý Brit, podle něhož byl jeho tým v dlouhých jízdách a závodních simulacích konkurenceschopný: "Myslím, že mohu s čistou hlavou říci, že máme konkurenceschopné auto. Náš vůz také reaguje na změny na něm učiněné předvídatelně. Díky těmto věcem se letos můžeme cítit konkurenceschopní."
Podle slov šéfa McLarenu jeho stáj zatím ještě auto s malým množstvím paliva netestovala, a proto si není zcela jistý, jestli budou jeho vozy v kvalifikaci v Austrálii rychlé. Ale rád by viděl jednoho ze svých jezdců - Lewise Hamiltona a nebo Jensona Buttona - na čele v cíli závodu.
"S tak silným týmem a dvojicí hladových, konkurenceschopných a rychlých jezdců bychom letos měli očekávat vítězství. A pokud se nám podaří vyhrát dostatečný počet závodů, tak můžeme pomýšlet i na mistrovský titul."
Podle jeho slov se bude letos Lewis Hamilton v první řadě soustředit na poražení všech svých soupeřů včetně týmového kolegy. Podle slov nástupce Rona Dennise se to dá poznat i z jeho chování v předsezonních testech, jeho vystupování v médiích a rychlosti na trati v testech.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.