Šéf McLarenu, Martin Whitmarsh, si nemyslí, že by v roce 2012 měla nějaká stáj podobné postavení, jako měl Red Bull v roce 2011. Podle něj, nás čeká vyrovnaný ročník bez nějakého dominantního týmu.
Podle šéf McLarenu, Martina Whitmarshe, se v roce 2012 nebude opakovat dominance Red Bullu, který vyhrál jak konstruktérský titul tak titul mezi jezdci, z roku 2011. Podle jeho slov žádný tým, ani jeho vlastní, letošní sezonu neovládne.
"Špatnou zprávou je, že to nevypadá, že bychom letos dominovali. Ale dobrou zprávou jak pro nás tak i pro celý sport je, že to nevypadá, že by vůbec někdo mohl dominovat," říká 53letý Brit, podle něhož byl jeho tým v dlouhých jízdách a závodních simulacích konkurenceschopný: "Myslím, že mohu s čistou hlavou říci, že máme konkurenceschopné auto. Náš vůz také reaguje na změny na něm učiněné předvídatelně. Díky těmto věcem se letos můžeme cítit konkurenceschopní."
Podle slov šéfa McLarenu jeho stáj zatím ještě auto s malým množstvím paliva netestovala, a proto si není zcela jistý, jestli budou jeho vozy v kvalifikaci v Austrálii rychlé. Ale rád by viděl jednoho ze svých jezdců - Lewise Hamiltona a nebo Jensona Buttona - na čele v cíli závodu.
"S tak silným týmem a dvojicí hladových, konkurenceschopných a rychlých jezdců bychom letos měli očekávat vítězství. A pokud se nám podaří vyhrát dostatečný počet závodů, tak můžeme pomýšlet i na mistrovský titul."
Podle jeho slov se bude letos Lewis Hamilton v první řadě soustředit na poražení všech svých soupeřů včetně týmového kolegy. Podle slov nástupce Rona Dennise se to dá poznat i z jeho chování v předsezonních testech, jeho vystupování v médiích a rychlosti na trati v testech.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.