Bruno Senna potvrdil zvěsti, že u Williamsu podepsal smlouvu pouze na rok.
Má se za to, že dřívější jezdec HRT a Renaultu musel do slavné stáje z Oxfordshire přinést až 14 milionů eur od sponzorů, aby si zajistil sedačku pro rok 2012. Druhým Brazilcem v F1 je Felipe Massa u Ferrari, i jemu končí na konci této sezony smlouva, takže by se teoreticky mohlo stát, že příští rok v F1 nebude žádný Brazilec.
"Všichni jezdci, ať už Brazilci nebo ne, jsou pod tlakem, aby zajížděli dobré výsledky. Samozřejmě je velmi důležité mít v F1 Brazilce. Neustále děláme to nejlepší, co můžeme bez ohledu na dobu trvání kontraktu," řekl Bruno Senna pro 'Agencia Estado'.
"Myslím, že toto je začátek mé kariéry, když letos odvedu dobrou práci, tak můžu prodloužit kontrakt a s pomocí Boží budu moci pokračovat ve zlepšování se v budoucnosti. Vloni jsem touto dobou mohl pracovat jen na své fyzičce, teď ale řídím auto, pracuji s inženýry v týmu a všechno to ostatní, co se liší v tomto předsezonním čase. Tuto přípravnou část šampionátu jsem zvládl asi lépe než vloni, když jsem dojel závod v Brazílii."
Bruno testuje v Jerezu (foto: Pirelli)
Podle 28letého jezdce je letošním cílem Williamsu pravidelně sbírat body poté, co loňská sezona nedopadla zrovna podle představ. "Všechny týmy poskočily kupředu. Myslím, že Force India, Toro Rosso a Sauber jsou silní. Také Lotus se zdá být silným spolu s Mercedesem. Ferrari asi nemá rychlost, pokud jen nezastírají."
"Vypadá to, že McLaren a Red Bull jsou o kousek před všemi. Myslím také, že velkým překvapením sezony může být Caterham, který vypadá, že má rozumnou rychlost. Takže to bude zajímavé a musíme počkat, jak to bude vypadat," uzavřel Bruno.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.