Bruno Senna potvrdil zvěsti, že u Williamsu podepsal smlouvu pouze na rok.
Má se za to, že dřívější jezdec HRT a Renaultu musel do slavné stáje z Oxfordshire přinést až 14 milionů eur od sponzorů, aby si zajistil sedačku pro rok 2012. Druhým Brazilcem v F1 je Felipe Massa u Ferrari, i jemu končí na konci této sezony smlouva, takže by se teoreticky mohlo stát, že příští rok v F1 nebude žádný Brazilec.
"Všichni jezdci, ať už Brazilci nebo ne, jsou pod tlakem, aby zajížděli dobré výsledky. Samozřejmě je velmi důležité mít v F1 Brazilce. Neustále děláme to nejlepší, co můžeme bez ohledu na dobu trvání kontraktu," řekl Bruno Senna pro 'Agencia Estado'.
"Myslím, že toto je začátek mé kariéry, když letos odvedu dobrou práci, tak můžu prodloužit kontrakt a s pomocí Boží budu moci pokračovat ve zlepšování se v budoucnosti. Vloni jsem touto dobou mohl pracovat jen na své fyzičce, teď ale řídím auto, pracuji s inženýry v týmu a všechno to ostatní, co se liší v tomto předsezonním čase. Tuto přípravnou část šampionátu jsem zvládl asi lépe než vloni, když jsem dojel závod v Brazílii."
Bruno testuje v Jerezu (foto: Pirelli)
Podle 28letého jezdce je letošním cílem Williamsu pravidelně sbírat body poté, co loňská sezona nedopadla zrovna podle představ. "Všechny týmy poskočily kupředu. Myslím, že Force India, Toro Rosso a Sauber jsou silní. Také Lotus se zdá být silným spolu s Mercedesem. Ferrari asi nemá rychlost, pokud jen nezastírají."
"Vypadá to, že McLaren a Red Bull jsou o kousek před všemi. Myslím také, že velkým překvapením sezony může být Caterham, který vypadá, že má rozumnou rychlost. Takže to bude zajímavé a musíme počkat, jak to bude vypadat," uzavřel Bruno.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.