Bruno Senna potvrdil zvěsti, že u Williamsu podepsal smlouvu pouze na rok.
Má se za to, že dřívější jezdec HRT a Renaultu musel do slavné stáje z Oxfordshire přinést až 14 milionů eur od sponzorů, aby si zajistil sedačku pro rok 2012. Druhým Brazilcem v F1 je Felipe Massa u Ferrari, i jemu končí na konci této sezony smlouva, takže by se teoreticky mohlo stát, že příští rok v F1 nebude žádný Brazilec.
"Všichni jezdci, ať už Brazilci nebo ne, jsou pod tlakem, aby zajížděli dobré výsledky. Samozřejmě je velmi důležité mít v F1 Brazilce. Neustále děláme to nejlepší, co můžeme bez ohledu na dobu trvání kontraktu," řekl Bruno Senna pro 'Agencia Estado'.
"Myslím, že toto je začátek mé kariéry, když letos odvedu dobrou práci, tak můžu prodloužit kontrakt a s pomocí Boží budu moci pokračovat ve zlepšování se v budoucnosti. Vloni jsem touto dobou mohl pracovat jen na své fyzičce, teď ale řídím auto, pracuji s inženýry v týmu a všechno to ostatní, co se liší v tomto předsezonním čase. Tuto přípravnou část šampionátu jsem zvládl asi lépe než vloni, když jsem dojel závod v Brazílii."
Bruno testuje v Jerezu (foto: Pirelli)
Podle 28letého jezdce je letošním cílem Williamsu pravidelně sbírat body poté, co loňská sezona nedopadla zrovna podle představ. "Všechny týmy poskočily kupředu. Myslím, že Force India, Toro Rosso a Sauber jsou silní. Také Lotus se zdá být silným spolu s Mercedesem. Ferrari asi nemá rychlost, pokud jen nezastírají."
"Vypadá to, že McLaren a Red Bull jsou o kousek před všemi. Myslím také, že velkým překvapením sezony může být Caterham, který vypadá, že má rozumnou rychlost. Takže to bude zajímavé a musíme počkat, jak to bude vypadat," uzavřel Bruno.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.