Michael Schumacher by se měl do závodu na Hockenheimu rozhodnout, jestli prodlouží smlouvu s Mercedesem. Pokud se rozhodne dále nepokračovat, mohl by Mercedes podle 'Bild am Sonntag' oslovit Lewise Hamiltona.
Už delší dobu se spekuluje o tom, že by Mercedes rád prodloužil smlouvu s Michaelem Schumacherem o další dva roky (tedy do konce sezony 2014). Nico Rosberg, další jezdec Mercedesu, je s týmem smluvně vázán do konce sezony 2015. Jenže podle Bild am Sonntag se Mercedes už poohlíží po dalším jezdci, což noviny označují jako plán B.
Pokud by Michael Schumacher neprodloužil s týmem německé automobilky kontrakt do 22. července (domácí závod na Hockenheimringu), tak by se mohl tým domluvit s Lewisem Hamiltonem, kterému vyprší smlouva s McLarenem na konci sezony 2012.
Hamilton už s Mercedesem spolupracoval (například v F3) a také při vstupu do F1 (2007) byl Mercedes daleko více spojen s týmem McLaren, než je tomu dnes. Norbert Haug ho tedy zná velmi dobře.
Ten se teď snaží odmítnout spekulace, že by uvažovali i o jiném jezdci než Schumacherovi, ale ne moc přesvědčivě: "Možná, že máme plán B. Ale určitě by teď nebylo dobré, kdybychom hlasitě hovořili o možných kandidátech. Předtím, než si promluvíme s Michaelem Schumacherem, tak toto téma nepřichází v úvahu."
Němečtí fanoušci by si ale určitě více přáli v monopostu Mercedesu německého jezdce. Tím by mohl být například Timo Glock.
Současný šampion F1, Sebastian Vettel, nepřichází v úvahu, protože je pevně spojen s Red Bullem. To připouští i Mercedes: "V Michaelovi a Nicovi máme dva skvělé jezdce. Až se nám díky většímu množství zkušeností podaří postavit konkurenceschopný vůz, tak budou oba schopni bojovat na čele."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.