HRT oznámilo, že do sezóny 2012 vstoupí bez KERSu, ačkoliv nový monopost F112 je navržen pro jeho snadné zakomponování.
Závodní pilot Pedro de la Rosa to dnes večer potvrdil během setkání s fanoušky FOTA Fans' Forum v Barceloně: "Auto je navržené pro využití KERSU, ale tým se rozhodl začít bez něj. Během sezóny, až budeme mít více času testovat a budeme v Evropě, pak se můžeme rozhodnout, zda jej nasadíme nebo ne. Hlavní však je, že je vůz navržený kolem KERSu."
Zítra v Barceloně začínají poslední předsezónní testy, ale HRT s novým vozem na trati neuvidíme. Bude-li se španělskému týmu dobře dařit, mohl by se s monopostem F112 ukázat v neděli, popř. v pondělí během aerodynamického testu na rovince či natáčecího dne.
"Naším cílem dnes je to zkusit a vyjet v neděli. Nárazovými testy jsme prošli minulou neděli a od té doby tým dává dohromady auto. Jsme ve fázi jeho stavby. Podaří-li se nám vyjet v neděli, bude to fajn. Pokud ne, pak budeme mít možnost otestovat ho v pondělí," řekl De la Rosa, který věří v pokroky týmy. Prostoru pro zlepšení budou mít v sezóně 2012 dostatek.
De la Rosa s loňským vozem F111 (foto: HRT F1 Team)
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.