Ředitel mateřského Daimleru Dieter Zetsche otevřeně přiznal, že prodloužení smlouvy se Schumacherem považují za možné.
Hovořilo se o tom, že Mercedes chce sedminásobnému šampionovi nabídnout prodloužení smlouvy o dva roky (viz zde). Ross Brawn však v neděli pro Daily Star řekl, že to není na pořadu dne: "Momentálně žádnou smlouvu nemáme, ale jsme vůči tomu otevření." A pro Autosport dodal: "Víme, že Michaelův další úspěch by byl pro F1 senzační, také pro Mercedes a pro všechny. Pokud tomu k tomu můžeme pomoct, nevzdáme se toho."
Dieter Zetsche nyní pro zítřejší vydání Sport Bild vysvětluje: "Stále je ikonou motosportu. Pokud bude mít stále výkonnost a zájem, pak by pokračování bylo absolutně atraktivní možností."
Michael Schumacher o tom však nyní nepřemýšlí: "Rozhodnu se, až nastane ten správný čas." Zetsche však prozrazuje, že nebudou čekat až na konec roku: "Společně se sejdeme v průběhu sezóny a uvidíme, jaký je zájem na obou stranách."
Podle šampiona z roku 1980 Alana Jonese by si však Mercedes podržel Schumachera jen čistě z komerčních důvodů: "Pokud mu zaplatíte deset miliónů, přinese vám jich dvacet díky tomu, kým je a čeho dosáhl ve své kariéře."
Schumacher při představení nového Mercedesu W03 (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.