Ředitel mateřského Daimleru Dieter Zetsche otevřeně přiznal, že prodloužení smlouvy se Schumacherem považují za možné.
Hovořilo se o tom, že Mercedes chce sedminásobnému šampionovi nabídnout prodloužení smlouvy o dva roky (viz zde). Ross Brawn však v neděli pro Daily Star řekl, že to není na pořadu dne: "Momentálně žádnou smlouvu nemáme, ale jsme vůči tomu otevření." A pro Autosport dodal: "Víme, že Michaelův další úspěch by byl pro F1 senzační, také pro Mercedes a pro všechny. Pokud tomu k tomu můžeme pomoct, nevzdáme se toho."
Dieter Zetsche nyní pro zítřejší vydání Sport Bild vysvětluje: "Stále je ikonou motosportu. Pokud bude mít stále výkonnost a zájem, pak by pokračování bylo absolutně atraktivní možností."
Michael Schumacher o tom však nyní nepřemýšlí: "Rozhodnu se, až nastane ten správný čas." Zetsche však prozrazuje, že nebudou čekat až na konec roku: "Společně se sejdeme v průběhu sezóny a uvidíme, jaký je zájem na obou stranách."
Podle šampiona z roku 1980 Alana Jonese by si však Mercedes podržel Schumachera jen čistě z komerčních důvodů: "Pokud mu zaplatíte deset miliónů, přinese vám jich dvacet díky tomu, kým je a čeho dosáhl ve své kariéře."
Schumacher při představení nového Mercedesu W03 (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.