Pilot McLarenu Lewis Hamilton si dle bývalého závodníka a současného komentátora televize Sky Sport musí zjednodušit život a veškerou svou energii věnovat Formuli 1, chce-li se dostat zpět na špici.
Hamilton, který se loni trápil výsledkově i v osobním životě, podle Brundla potřebuje kolem sebe stabilní okolí.
"Máte-li porazit Sebastiana Vettela s Red Bullem, musíte raději vstávat brzy ráno a myslet na to každý den po celou dobu. A to si nemyslím, že by to v jeho případě platilo.
Lewis má základní rychlost a odhodlání, ale podle mě prochází těžkým obdobím. Sám řekl: 'Kdybych vyhrál pouze jeden šampionát, bylo by to málo,' a má pravdu," cituje Brundla Daily Mail.
Krom zmínky o Hamiltonovi Brundle rovněž uvedl, že se svým bývalým týmovým kolegou Michaelem Schumacherem již více než 5 let nemluvil: "Byli jsme dobří kamarádi poté, co jsem opustil Benetton.
Pak po několika letech četl přepis něčeho, co jsem uvedl jako komentátor, k čemuž měl výhrady. Nikdy jsem nepřišel na to, co to bylo. Michael je velmi citlivý, nemá rád, když o něm řeknete cokoliv negativního. Když jsme spolu konečně promluvili, nemohl si vzpomenout, co jej tehdy naštvalo," dodává Brundle.
Lewis Hamilton s novým McLarenem MP4-27 v Jerezu(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.