Šéf týmu Red Bull, Christian Horner, je s dosavadním průběhem testů spokojen. V žádném případě ale nechce podcenit stříbrné vozy Mercedesu.
Testy pro Red Bull doposud probíhají nejednoznačně. RB8 se zdá být rychlým monopostem, testování ale často přerušují různé technické problémy. To ovšem není nic neobvyklého, nakonec jedná se o testy - mistrovský tým tak ale ztrácí drahocený čas. Jejich pravděpodobně největší soupeř (podle průběžné situace na testech), McLaren, tyto problémy zatím řešit nemusel.
Red Bull se na špici výsledkové listiny dostal poprvé až v úterý v Barceloně díky výkonu Seba Vettela. Nicméně podle slov šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, "časy zatím znamenají velmi málo". Nejduležitější ale je, "aby jezdec získal dobrý pocit z auta", řekl Brit pro 'Sky Sports'. Celkově jsou ale "spokojení, ale každý chce vždy více. Člověk chce vždy odjet více kol a nikdy nemá dostatek času".
Ačkoliv Mercedes kvůli pozdějšímu představení jejich F1 W03 má o mnoho méně času na testování než má například Red Bull s jejich RB8, tak šéf mistrovské stáje varuje před možným podceněním stříbrných šípů. "Jsou dobrým týmem. Mají některé dobré lidi, proto by bylo špatné, abychom je podcenili. Ale stopky nelžou. Uvidíme až v Melbourne, jak bude vypadat rozložení sil."
Christian si samozřejmě uvědomuje vážnost těchto testů před začátkem sezony a také vývoje během sezony. "Je to jakýsi závod během celé sezony, jde o to, abyste zlepšovali výkon auta neustále. Jsem si jistý, že u každého týmu tomu tak je."
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.