Jarno Trulli přiznává, že je překvapen velkým zájmem o jeho služby poté, co jej o místo u Caterhamu F1 připravil Vitalij Petrov.
Sedmatřicetiletý Ital by velmi rád dále pokračoval v závodění a nevyloučil ani pokračování v F1, byť tato možnost se letos už nejeví jako příliš reálná. Spoustu nabídek však nyní dostal i ze světa mimo F1.
"Byl jsem velmi překvapen tím, že o jeden či dva dny později jsem už měl nějaké nabídky. Nečekal jsem, že by se to tak rychle rozhýbalo. Nechci se však nyní rozhodovat. Chci si dát všechny nabídky na stůl a pak uvidím, která pro mě bude tou nejlepší. Momentálně nemám žádné plány," uvádí Trulli pro Autosport.
Kde bude závodit, pro to si hranice nestanovuje, nevylučuje ani možnost nastupovat v severní Americe: "Jsem otevřený vůči možnostem, pokud se týkají špičkové úrovně a profesionálního závodění. Rád tvrdě pracuji, testuji a rozvíjím projekt, ale požaduji něco se strukturou, která by mi poskytla potenciál pro výkonnost.
NASCAR a IndyCar jsou možnostmi, ale samozřejmě nemám sponzory. Nikdy jsem je neměl ve své kariéře, musel jsem si vystačit pouze se svým talentem."
V posledních letech se Jarno pral pouze na chvostu závodního pole s HRT a Virginy,více mu technika žel neumožňovala (foto: Caterham F1)
"Rádi bychom dělali něco na vyšší úrovni než poslední dva roky. Ty jsem strávil na chvostu závodního pole a to bylo trochu frustrující poté, co jsem celou svou kariéru bojoval na špici," dodává Trulli.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.
George Russell letos podává silné výkony a drží se na čtvrtém místě šampionátu, přesto Mercedes zatím neprodloužil jeho smlouvu, která vyprší na konci roku 2025. Spekuluje se, že tým vyčkává kvůli možné dostupnosti Maxe Verstappena.
Andrea Kimi Antonelli v debutové sezóně F1 ukazuje svůj talent, když v Miami dvakrát kvalifikoval výše než George Russell, ale v závodě opět podlehl. Týmový šéf Toto Wolff věří v jeho potenciál a zaměřuje se na zlepšení závodního tempa a správy pneumatik.
Aston Martin očekává vylepšení od Imoly, ale zůstává obezřetný a drží se dlouhodobého plánu. Alonso dál opakuje cíl stát se mistry světa v roce 2026, zatímco Cowell hájí strategii jako součást širší vize.
Damon Hill zpochybňuje, jak dlouho Max Verstappen vydrží u Red Bullu, pokud se změní dynamika týmu nebo výkonnost vozu. Podle něj bude rozhodující, zda pro něj Red Bull zůstane dostatečně motivující výzvou.
Ferrari doufalo v boj o titul, místo toho řeší výkyvy formy a limity vozu. Klíčová bude trojice závodů, hlavně Barcelona s očekávanými vylepšeními.
Max Verstappen se v pátek pokusil o tajný test na Nürburgringu pod jménem „Franz Hermann“, ale jeho identitu fanoušci i fotografové rychle odhalili. Z tichého výjezdu s týmem Verstappen.com Racing se tak stala nečekaná mediální událost.
Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, další dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Toto Wolff zmírnil svůj postoj k chystaným změnám pravidel pro motory v roce 2026 a místo kritiky vyzývá k otevřenosti. Podle něj by měla F1 zvážit úpravy, pokud povedou k lepšímu výsledku pro celý sport.
Oscar Piastri letos udělal výrazný výkonnostní skok díky zásadnímu zlepšení v práci s pneumatikami. Podle šéfa McLarenu Andrey Stelly je právě tato dovednost klíčová pro jeho schopnost držet krok s elitou.