Jarno Trulli přiznává, že je překvapen velkým zájmem o jeho služby poté, co jej o místo u Caterhamu F1 připravil Vitalij Petrov.
Sedmatřicetiletý Ital by velmi rád dále pokračoval v závodění a nevyloučil ani pokračování v F1, byť tato možnost se letos už nejeví jako příliš reálná. Spoustu nabídek však nyní dostal i ze světa mimo F1.
"Byl jsem velmi překvapen tím, že o jeden či dva dny později jsem už měl nějaké nabídky. Nečekal jsem, že by se to tak rychle rozhýbalo. Nechci se však nyní rozhodovat. Chci si dát všechny nabídky na stůl a pak uvidím, která pro mě bude tou nejlepší. Momentálně nemám žádné plány," uvádí Trulli pro Autosport.
Kde bude závodit, pro to si hranice nestanovuje, nevylučuje ani možnost nastupovat v severní Americe: "Jsem otevřený vůči možnostem, pokud se týkají špičkové úrovně a profesionálního závodění. Rád tvrdě pracuji, testuji a rozvíjím projekt, ale požaduji něco se strukturou, která by mi poskytla potenciál pro výkonnost.
NASCAR a IndyCar jsou možnostmi, ale samozřejmě nemám sponzory. Nikdy jsem je neměl ve své kariéře, musel jsem si vystačit pouze se svým talentem."
V posledních letech se Jarno pral pouze na chvostu závodního pole s HRT a Virginy,více mu technika žel neumožňovala (foto: Caterham F1)
"Rádi bychom dělali něco na vyšší úrovni než poslední dva roky. Ty jsem strávil na chvostu závodního pole a to bylo trochu frustrující poté, co jsem celou svou kariéru bojoval na špici," dodává Trulli.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.