Jarno Trulli přiznává, že je překvapen velkým zájmem o jeho služby poté, co jej o místo u Caterhamu F1 připravil Vitalij Petrov.
Sedmatřicetiletý Ital by velmi rád dále pokračoval v závodění a nevyloučil ani pokračování v F1, byť tato možnost se letos už nejeví jako příliš reálná. Spoustu nabídek však nyní dostal i ze světa mimo F1.
"Byl jsem velmi překvapen tím, že o jeden či dva dny později jsem už měl nějaké nabídky. Nečekal jsem, že by se to tak rychle rozhýbalo. Nechci se však nyní rozhodovat. Chci si dát všechny nabídky na stůl a pak uvidím, která pro mě bude tou nejlepší. Momentálně nemám žádné plány," uvádí Trulli pro Autosport.
Kde bude závodit, pro to si hranice nestanovuje, nevylučuje ani možnost nastupovat v severní Americe: "Jsem otevřený vůči možnostem, pokud se týkají špičkové úrovně a profesionálního závodění. Rád tvrdě pracuji, testuji a rozvíjím projekt, ale požaduji něco se strukturou, která by mi poskytla potenciál pro výkonnost.
NASCAR a IndyCar jsou možnostmi, ale samozřejmě nemám sponzory. Nikdy jsem je neměl ve své kariéře, musel jsem si vystačit pouze se svým talentem."
V posledních letech se Jarno pral pouze na chvostu závodního pole s HRT a Virginy,více mu technika žel neumožňovala (foto: Caterham F1)
"Rádi bychom dělali něco na vyšší úrovni než poslední dva roky. Ty jsem strávil na chvostu závodního pole a to bylo trochu frustrující poté, co jsem celou svou kariéru bojoval na špici," dodává Trulli.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.