Ohledně McLarenu a jeho dodavatele motorů po roce 2014 se nic neví. Naposledy měli Britové jednat se společností PURE.
V roce 2014 nás čeká změna motorů - týmy začnou používat motory V6 s turbem. Světem Formule 1 se šíří různé zvěsti o tom, kdo s čím pojede. Objektem spekulací byl naposledy i tým McLaren, který poprvé přišel do kontaktu s novým výrobcem motorů, společností PURE. Britové by se totiž údajně měli v roce 2014 stát hlavním zákazníkem společnosti Craiga Pollocka, čímž by ukončili svoji letitou spolupráci s Mercedesem. Některé spekulace dokonce uvažují o znovuobnovení legendárního partnerství s Hodnou.
Nikdo z McLarenu ale o podobném partnerství nechce nic slyšet a tváří se na podobné úvahy dost překvapeně. Podle jejich slov momentálně neplánují žádnou změnu motorů: "McLaren už po dobu několika měsíců nemá s PURE žádný kontakt. Navíc když jsme PURE před několika měsíci kontaktovali, tak to bylo ze slušnosti, ne že bychom chtěli navázat nějakou spolupráci," říká tiskový mluvčí týmu.
Vloni v listopadu se také spekulovalo o možnosti spolupráce s Hondou, tehdy k tomu šéf týmu, Jonathan Neale, řekl: "Všechno jsou to jenom fámy. My jsme s Mercedesem velmi spokojeni a partnerství s nimi si užíváme. Chtěl bych tímto prohlášením ukončit veškeré spekulace a říci, že se plně koncentrujeme na naše partnerství s Mercedesem. Naše spolupráce již trvá spoustu let a přinesla nám řadu vítězství a také tituly. Doufáme, že bude trvat ještě dlouho."
Jenomže je možné, že právě McLaren bude hledat partnera pro motory. Tým sám motory vyrábět nechce (stálo by to příliš mnoho finančních prostředků). Takže pokud se objeví někdo, kdo týmu nabídne motory za rozumnou cenu a bude mít prostředky k tomu, aby dokázal postavit motor schopný vítězit, tak proč by právě on nemohl být správným partnerem stáje z Wokingu?
Mercedes má svůj vlastní tým. Jak dlouho může vedení Mercedesu snášet, že jeho tovární tým pořáží pouze zákaznická stáj?
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.