Zástupce jedné ze společnosti sponzorujících Bruna Sennu uvedl, že Brazilec bude letos závodit za Williams.
Senna, který minulý rok nahradil v kokpitu Renaultu Nicka Heidfelda, s sebou přivedl čtyři významné společnosti: telekomunikační Embratel, Gillette, naftařský OGX (spadající do holdingu EBX) a farmaceutickou Auden McKenzie.
OGX je ve svém odvětví největší brazilskou společností zabývající se těžbou ropy a zemního plynu, která je v soukromých rukou (druhou největší po Petrobras). Stojí za miliardář Eike Batista, jenž je dle Forbes nejbohatším mužem Brazílie.
Deník O Estado de S. Paulo cituje Batistu, který na dotaz ohledně dalšího působení Bruna Senny odpověděl: "To je jednoduché - bude závodit za Williams."
Williams přišel o svého hlavního sponzora - společnost AT&T - a prozradil, že jejího nástupce hledá opět mezi telekomunikačními společnostmi, mezi něž spadá také další Sennův sponzor - Embratel.
Tým z Grove, který již dlouho vyjednává také s potenciálními katarskými sponzory, však druhého jezdce zatím nepotvrdil. Bruno Senna v pátek podobné zprávy dementoval, když uvedl, že se u něj stále nezměnilo a že s žádným týmem smlouvu zatím nepodepsal (více zde).
Logo OGX před kokpitem (foto: Lotus Renault GP)
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.