S koncem roku 2011 prodal Daimler svoji poslední část v týmu McLaren. Nicméně minimálně do konce roku 2015 bude McLaren v F1 i nadále používat motory Mercedes.
Po 12 letech ukončil na Silvestra Daimler AG svoji majetkovou účast v týmu McLaren. Německý koncern se podle úmluvy zbavil posledních akcií závodního týmu. Daimler tak bude již s McLarenem spolupracovat pouze přes svoji dceřinou společnost, Mercedes-Benz, jako dodavatel motorů. Tato spolupráce by měla pokračovat minimálně do konce roku 2015.
Daimler v roce 2000 převzal 40% akcií společnosti McLaren. Vozy týmu jsou motory Mercedes-Benz poháněny již od roku 1995. Poté, co Daimler na konci roku 2009 odkoupil většinový podíl v týmu Brawn GP, který od roku 2010 působí jako oficiální tým Mercedesu, sme mohli pozorovat pozvolný ústup z McLarenu. To je teď u konce.
Daimler měl v McLarenu teď už jen 16% podíl. Těchto zbývajících 16 % bude rozděleno následovně: Po 4 % si připíší předseda představenstva McLarenu Ron Dennis a společnost TAG, ti tak budou vlastnit 25 % společnosti. Zbývajících 8 % půjde od Daimleru k bahrajnské státní investiční společnosti, Mumtalakat Holding, která aktuálně vlastní 50% podíl.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.