Italský veterán Jarno Trulli je proti platícím jezdcům. Tento trend se v poslední době dost rozšířil a Trulli tvrdí, že je důležitější talent než peníze.
Trulli, který sice tvrdí, že bude pokračovat v roce 2012 s Caterhamem, nemá stále nic jisté. Obouvá se ale do svých kolegů, kteří za závodní sedačku platí, zejména Vitalije Petrova a Bruna Senny. Podle něj by se jen za pomoci přirozeného talentu do F1 nedostali.
"Robert Kubica je skvělý jezdec, umí z auta dostat maximum. Dokud ho (Renault) měli, byli černým koněm. Přišli o něj a bylo po všem," komentuje průběh letošní sezony u Lotusu Renault Trulli. "Petrov není dost dobrý na to, aby byl lídr týmu a Senna nebyl dobrý vůbec."
Ital nezapomněl zmínit ani výměnu Nicka Heidfelda za synovce Ayrtona Senny uprostřed sezony. "Nick je zkušený a za tu dobu, co jezdil, nasbíral skoro stejně bodů, jako Petrov za celou sezonu. A to odjel jen půl sezony. Nemusí to být pravidlem, ale většinou je to tak, že ti co platí, na to nemají. Najímání takových jezdců je obchodní rozhodnutí a podle mě se nevyplatí."
Senna a Petrov se sportovním vozem Lotus(Foto: Lotus Cars)
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.