Bruno Senna řekl, že své letošní krátké epizody, během které se svezl v osmi závodech druhé poloviny sezony za Renault, nelituje, ačkoliv mu to k zisku místa pro příští rok u týmu, který se teď bude jmenovat Lotus, nepomohlo.
Brazilec ukázal záblesky své rychlosti, když se mu podařilo čtyřikrát se kvalifikovat do TOP10 a když se mu v Itálii podařilo získat jeho první body v kariéře v F1. Nicméně nebyl schopen podávat až tak dobré výsledky konstantně. Konzistentnost však byla asi hlavní věc, kterou od něj tým požadoval.
Šéfové Renaultu si pro příští rok vybrali dvojici Grosjean - Räikkönen. Pro Sennu je však pozitivní fakt, že dále bojuje o volnou sedačku u Williamsu. "V F1 jsem se více zakořenil. Takže to byla skvělá možnost, protože dosud jediným mým odkazem v F1 byl ten z roku 2010.
Teď už zde mám nějakou pověst a je mnohem lepší, než kdykoliv dříve. Celkově to znamená, že jsem v lepší pozici, ačkoliv nemám zatím žádné místo."
Bruno připouští, že rozhodnutí Renaultu o angažování Grosjeana nebylo žádným překvapením a on si již v době oznámení o angažování Francouze hledal jiné možnosti. "Samozřejmě, že bylo zklamáním, že nejsem v týmu, protože stáj má dobrý potenciál.
Nebylo to však něco, čím bych byl nějak moc překvapen. Už jsme se poohlíželi po jiných možnostech, protože jsme věděli, že nemáme pevnou půdu pod nohama."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.