Bruno Senna řekl, že své letošní krátké epizody, během které se svezl v osmi závodech druhé poloviny sezony za Renault, nelituje, ačkoliv mu to k zisku místa pro příští rok u týmu, který se teď bude jmenovat Lotus, nepomohlo.
Brazilec ukázal záblesky své rychlosti, když se mu podařilo čtyřikrát se kvalifikovat do TOP10 a když se mu v Itálii podařilo získat jeho první body v kariéře v F1. Nicméně nebyl schopen podávat až tak dobré výsledky konstantně. Konzistentnost však byla asi hlavní věc, kterou od něj tým požadoval.
Šéfové Renaultu si pro příští rok vybrali dvojici Grosjean - Räikkönen. Pro Sennu je však pozitivní fakt, že dále bojuje o volnou sedačku u Williamsu. "V F1 jsem se více zakořenil. Takže to byla skvělá možnost, protože dosud jediným mým odkazem v F1 byl ten z roku 2010.
Teď už zde mám nějakou pověst a je mnohem lepší, než kdykoliv dříve. Celkově to znamená, že jsem v lepší pozici, ačkoliv nemám zatím žádné místo."
Bruno připouští, že rozhodnutí Renaultu o angažování Grosjeana nebylo žádným překvapením a on si již v době oznámení o angažování Francouze hledal jiné možnosti. "Samozřejmě, že bylo zklamáním, že nejsem v týmu, protože stáj má dobrý potenciál.
Nebylo to však něco, čím bych byl nějak moc překvapen. Už jsme se poohlíželi po jiných možnostech, protože jsme věděli, že nemáme pevnou půdu pod nohama."
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.