Bruno Senna řekl, že své letošní krátké epizody, během které se svezl v osmi závodech druhé poloviny sezony za Renault, nelituje, ačkoliv mu to k zisku místa pro příští rok u týmu, který se teď bude jmenovat Lotus, nepomohlo.
Brazilec ukázal záblesky své rychlosti, když se mu podařilo čtyřikrát se kvalifikovat do TOP10 a když se mu v Itálii podařilo získat jeho první body v kariéře v F1. Nicméně nebyl schopen podávat až tak dobré výsledky konstantně. Konzistentnost však byla asi hlavní věc, kterou od něj tým požadoval.
Šéfové Renaultu si pro příští rok vybrali dvojici Grosjean - Räikkönen. Pro Sennu je však pozitivní fakt, že dále bojuje o volnou sedačku u Williamsu. "V F1 jsem se více zakořenil. Takže to byla skvělá možnost, protože dosud jediným mým odkazem v F1 byl ten z roku 2010.
Teď už zde mám nějakou pověst a je mnohem lepší, než kdykoliv dříve. Celkově to znamená, že jsem v lepší pozici, ačkoliv nemám zatím žádné místo."
Bruno připouští, že rozhodnutí Renaultu o angažování Grosjeana nebylo žádným překvapením a on si již v době oznámení o angažování Francouze hledal jiné možnosti. "Samozřejmě, že bylo zklamáním, že nejsem v týmu, protože stáj má dobrý potenciál.
Nebylo to však něco, čím bych byl nějak moc překvapen. Už jsme se poohlíželi po jiných možnostech, protože jsme věděli, že nemáme pevnou půdu pod nohama."
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.