Bruno Senna řekl, že své letošní krátké epizody, během které se svezl v osmi závodech druhé poloviny sezony za Renault, nelituje, ačkoliv mu to k zisku místa pro příští rok u týmu, který se teď bude jmenovat Lotus, nepomohlo.
Brazilec ukázal záblesky své rychlosti, když se mu podařilo čtyřikrát se kvalifikovat do TOP10 a když se mu v Itálii podařilo získat jeho první body v kariéře v F1. Nicméně nebyl schopen podávat až tak dobré výsledky konstantně. Konzistentnost však byla asi hlavní věc, kterou od něj tým požadoval.
Šéfové Renaultu si pro příští rok vybrali dvojici Grosjean - Räikkönen. Pro Sennu je však pozitivní fakt, že dále bojuje o volnou sedačku u Williamsu. "V F1 jsem se více zakořenil. Takže to byla skvělá možnost, protože dosud jediným mým odkazem v F1 byl ten z roku 2010.
Teď už zde mám nějakou pověst a je mnohem lepší, než kdykoliv dříve. Celkově to znamená, že jsem v lepší pozici, ačkoliv nemám zatím žádné místo."
Bruno připouští, že rozhodnutí Renaultu o angažování Grosjeana nebylo žádným překvapením a on si již v době oznámení o angažování Francouze hledal jiné možnosti. "Samozřejmě, že bylo zklamáním, že nejsem v týmu, protože stáj má dobrý potenciál.
Nebylo to však něco, čím bych byl nějak moc překvapen. Už jsme se poohlíželi po jiných možnostech, protože jsme věděli, že nemáme pevnou půdu pod nohama."
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.