Nico Hülkenberg přiznal obavy z toho, že Force India na místo závodního pilota vezme někoho s dobrým finančním zajištěním a že si ani příští rok nezazávodí. Hovoří i o tom, jaký je nyní jeho vztah s krajanem Adrianem Sutilem, který kvůli němu o místo přišel.
Pro Sport1 uvedl, že se jej Williams zbavil z "důvodů, které neměly se sportovní stránkou nic společného." Odkazoval tím na angažování Pastora Maldonada, který s sebou přinesl Williamsu z Venezuely velký balík peněz.
Proto musel učinit krok zpět a vzít zavděk místo třetího pilota u Force India, kde doufal, že jej pro rok 2012 jmenuje závodním pilotem. Plán vyšel, ačkoliv to podle mladého Němce bylo čekání plné nervů.
Strachoval se, že by jej platící pilot mohl opět vytlačit?: "Ano, ty obavy tam byly. Ale s týmem jsem po celý rok hovořil a věděl jsem, jaké mají plány a jak se chtějí rozvíjet." Na dotaz, zda za sedačku musel zaplatit nebo zda s sebou musel přivést nějakého významného sponzora, odpověděl shodně dvakrát: "Ne."
Adrian Sutil s Nicem Hülkenbergem (foto: Sahara Force India)
Jaký je jeho vztah se Sutilem, který letos zažívá totéž co Hülkenberg, přestože ho sponzoruje počítačová společnost Medion? "Velmi dobrý. Adriana znám dlouho, ale o situaci jsme spolu nehovořili. Plně se soustředil na vlastní věci, což podle mě bylo velmi profesionální. Není to tak, že by byl na mě naštvaný. F1 je přirozeně velmi brutální, ale není mi jej líto, jelikož předpokládám, že získá kokpit."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.