Nico Hülkenberg přiznal obavy z toho, že Force India na místo závodního pilota vezme někoho s dobrým finančním zajištěním a že si ani příští rok nezazávodí. Hovoří i o tom, jaký je nyní jeho vztah s krajanem Adrianem Sutilem, který kvůli němu o místo přišel.
Pro Sport1 uvedl, že se jej Williams zbavil z "důvodů, které neměly se sportovní stránkou nic společného." Odkazoval tím na angažování Pastora Maldonada, který s sebou přinesl Williamsu z Venezuely velký balík peněz.
Proto musel učinit krok zpět a vzít zavděk místo třetího pilota u Force India, kde doufal, že jej pro rok 2012 jmenuje závodním pilotem. Plán vyšel, ačkoliv to podle mladého Němce bylo čekání plné nervů.
Strachoval se, že by jej platící pilot mohl opět vytlačit?: "Ano, ty obavy tam byly. Ale s týmem jsem po celý rok hovořil a věděl jsem, jaké mají plány a jak se chtějí rozvíjet." Na dotaz, zda za sedačku musel zaplatit nebo zda s sebou musel přivést nějakého významného sponzora, odpověděl shodně dvakrát: "Ne."
Adrian Sutil s Nicem Hülkenbergem (foto: Sahara Force India)
Jaký je jeho vztah se Sutilem, který letos zažívá totéž co Hülkenberg, přestože ho sponzoruje počítačová společnost Medion? "Velmi dobrý. Adriana znám dlouho, ale o situaci jsme spolu nehovořili. Plně se soustředil na vlastní věci, což podle mě bylo velmi profesionální. Není to tak, že by byl na mě naštvaný. F1 je přirozeně velmi brutální, ale není mi jej líto, jelikož předpokládám, že získá kokpit."
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.