Nico Hülkenberg přiznal obavy z toho, že Force India na místo závodního pilota vezme někoho s dobrým finančním zajištěním a že si ani příští rok nezazávodí. Hovoří i o tom, jaký je nyní jeho vztah s krajanem Adrianem Sutilem, který kvůli němu o místo přišel.
Pro Sport1 uvedl, že se jej Williams zbavil z "důvodů, které neměly se sportovní stránkou nic společného." Odkazoval tím na angažování Pastora Maldonada, který s sebou přinesl Williamsu z Venezuely velký balík peněz.
Proto musel učinit krok zpět a vzít zavděk místo třetího pilota u Force India, kde doufal, že jej pro rok 2012 jmenuje závodním pilotem. Plán vyšel, ačkoliv to podle mladého Němce bylo čekání plné nervů.
Strachoval se, že by jej platící pilot mohl opět vytlačit?: "Ano, ty obavy tam byly. Ale s týmem jsem po celý rok hovořil a věděl jsem, jaké mají plány a jak se chtějí rozvíjet." Na dotaz, zda za sedačku musel zaplatit nebo zda s sebou musel přivést nějakého významného sponzora, odpověděl shodně dvakrát: "Ne."
Adrian Sutil s Nicem Hülkenbergem (foto: Sahara Force India)
Jaký je jeho vztah se Sutilem, který letos zažívá totéž co Hülkenberg, přestože ho sponzoruje počítačová společnost Medion? "Velmi dobrý. Adriana znám dlouho, ale o situaci jsme spolu nehovořili. Plně se soustředil na vlastní věci, což podle mě bylo velmi profesionální. Není to tak, že by byl na mě naštvaný. F1 je přirozeně velmi brutální, ale není mi jej líto, jelikož předpokládám, že získá kokpit."
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.