Podle závodního pilota Force Indie Nica Hülkenberga bude pro jeho úspěšný návrat do Formule 1 klíčové porozumět chování pneumatik v kvalifikaci a v závodě.
Ačkoliv 24letý pilot ujel letos v pátečních trénincích téměř 2 000 km, naposledy závodil před rokem v Abú Zabí na pneumatikách Bridgestone. Na pneumatikách Pirelli před závody tento rok jezdil převážně na tvrdších směsích.
"Bude to těžké, ale tímto procesem jsem prošel také minulý rok s Williamsem. Nevím přesně, jak se pneumatiky Pirelli budou chovat, takže se budu snažit zajistit si všechny informace, abych se mohl rychle učit," cituje Hülkenberga Autosport.
"Potřebujete vyjet a závodit, abyste je poznali. Teoreticky toho není moc, co byste mohli udělat. Musíte jezdit a přitom se učit," uvádí mladý Němec na adresu nových pneumatik.
Hülkenberg během pátečního tréninku v Koreji (foto: Sahara Force India)
Návrat by mu měl usnadnit fakt, že tým se sídlem v Silverstone dobře zná. Vždyť s ním nevynechal ani jeden závod sezóny 2011 a nastoupil do 14 tréninků.
"Znám všechny lidi v týmu a každého inženýra, ale nepracoval jsem s nimi tak úzce jako závodní pilot. Účastnil jsem se porad a mluvil s nimi během závodních víkendu, takže by to neměl být problém. Cítím se velmi dobře a s kluky v týmu jsem spokojený," dodává pilot Force Indie.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.