Poté, co Bruno Senna přišel ve Formuli 1 o místo závodního pilota u stáje Lotus Renault GP, přemýšlí o tom, že by příští rok zkusil štěstí v americké sérii NASCAR.
Jeho prioritou zůstává F1, mnoho míst však již nezbývá. Lotus angažoval na pozici závodních pilotů Romaina Grosjeana a Kimiho Räikkönena, a Brazilce by v tomto týmu mohl působit maximálně v roli rezervního pilota.
Ve hře jsou již pouze místa u HRT, Williamsu a Caterhamu, na něž čeká fronta pilotů se slušným finančním zajištěním. Zvažujeme všechna místa, která jsou volná. U některých týmů panuje ohledně smluv nejistota, takže není vše ztraceno. Konkurence je silná a snad z těch škatulat vyjdu jako vítěz," říká Senna.
Rozhlíží se však i mimo svět Formule 1. Pokud by přestoupil do NASCAR, rád by závodil v některé z tamějších juniorských kategorií (např. trucks či ARCA), aby si na nové prostředí zvykl. V něm působí i jeho krajan a bývalý pilot F1 - Nelson Piquet, ml.
"Pokud vše v F1 selže, pak asi bude čas se přemístit do Spojených států a dělat něco tam. O IndyCar pochybuji, protože nejsem nadšencem formulí a oválů a nemyslím si, že by mi to rodina dovolila. Spíše by to byl NASCAR," cituje Sennu Autosport.
Senna v posledním závodu sezóny 2011 za tým Lotus Renault GP (foto: Lotus Renault GP)
"Je ale důležité neskočit rovnou do Cup sérií [nejvyšší úroveň], protože bych se hodně trápil, jelikož se jedná o zcela odlišný typ závodění. Bylo by to něco jako skok z F3 do F1," popisuje Brazilec.
Nevylučuje ani návrat do série sportovních vozů či GP2, kde v roce 2008 skončil druhý: "Musíte být pro vítězství ve správném týmu, a pokud nejste ve správný čas na správném místě, vypadáte jako blbec. GP2 je možností, pouze pokud vše ostatní selže."
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.