Poté, co Bruno Senna přišel ve Formuli 1 o místo závodního pilota u stáje Lotus Renault GP, přemýšlí o tom, že by příští rok zkusil štěstí v americké sérii NASCAR.
Jeho prioritou zůstává F1, mnoho míst však již nezbývá. Lotus angažoval na pozici závodních pilotů Romaina Grosjeana a Kimiho Räikkönena, a Brazilce by v tomto týmu mohl působit maximálně v roli rezervního pilota.
Ve hře jsou již pouze místa u HRT, Williamsu a Caterhamu, na něž čeká fronta pilotů se slušným finančním zajištěním. Zvažujeme všechna místa, která jsou volná. U některých týmů panuje ohledně smluv nejistota, takže není vše ztraceno. Konkurence je silná a snad z těch škatulat vyjdu jako vítěz," říká Senna.
Rozhlíží se však i mimo svět Formule 1. Pokud by přestoupil do NASCAR, rád by závodil v některé z tamějších juniorských kategorií (např. trucks či ARCA), aby si na nové prostředí zvykl. V něm působí i jeho krajan a bývalý pilot F1 - Nelson Piquet, ml.
"Pokud vše v F1 selže, pak asi bude čas se přemístit do Spojených států a dělat něco tam. O IndyCar pochybuji, protože nejsem nadšencem formulí a oválů a nemyslím si, že by mi to rodina dovolila. Spíše by to byl NASCAR," cituje Sennu Autosport.
Senna v posledním závodu sezóny 2011 za tým Lotus Renault GP (foto: Lotus Renault GP)
"Je ale důležité neskočit rovnou do Cup sérií [nejvyšší úroveň], protože bych se hodně trápil, jelikož se jedná o zcela odlišný typ závodění. Bylo by to něco jako skok z F3 do F1," popisuje Brazilec.
Nevylučuje ani návrat do série sportovních vozů či GP2, kde v roce 2008 skončil druhý: "Musíte být pro vítězství ve správném týmu, a pokud nejste ve správný čas na správném místě, vypadáte jako blbec. GP2 je možností, pouze pokud vše ostatní selže."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.