Michael Schumacher řekl, že to byla právě zvláštnost moderní F1, která mu ztížila návrat do F1.
Před dvěma roky se slavný Němec, kterému za dva měsíce bude už 43, rozhodl vrátit do F1 po tříleté pauze. Do té doby se mu podařilo získat neuvěřitelných 91 vítězství a 154 pódiových umístění. Jeho dosavadních 38 závodů pro Mercedes nebylo až tak úspěšných, když získal pouze čtyři čtvrtá místa a na pódium zatím nedosáhl. Někteří lidé tvrdí, že Michael je už prostě moc starý na to, aby se vrátil do své původní formy a nebo už není plně koncentrován.
"Někteří lidé už se mě ptali, jestli se změnila moje chuť. Bylo by hezké, kdyby lidé, kteří o tom nic neví, nedělali nějaké odhady," řekl pro italský list Corriere della Sera. Michael jasně trvá na tom, že F1 je hlavní výzvou jak pro něj, tak i pro Mercedes, který stále ještě dostavuje továrnu v Brackley.
"Myslím, že jsem tam [na pódiu] mohl být alespoň dvakrát. Musíme společně zapracovat, abychom zlepšili naši rychlost, ale nemám z toho strach. V F1 nejsou žádné magické hůlky. V minulosti jsme hodně testovali. Dnes tomu tak není, takže jsem měl nějaké problémy s pneumatikami. Nenaučil jsem se přesně, jak s nimi zacházet," říká bývalý jezdec Ferrari.
"Dříve jsem přijel na závodní víkend s tím, že jsem věděl, co přijde. Teď můžete testovat až v pátek a stále se do nového systému zapracovávám." Jeho aktuální kontrakt vyprší na konci roku 2012. "Jestli tu budu i v roce 2013? Nemusím o tom ještě přemýšlet."
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.