Bruno Senna je ochoten přijmout příští rok místo třetího pilota poté, co Lotus Renault GP jmenoval na pozici závodních jezdců Kimiho Räikkönena a Romaina Grosjeana.
Prioritou Brazilce je samozřejmě nalezení závodní sedačky, pokud se mu to ale nepodaří, nepohrdne ani místem třetího pilota, což by mohlo zahrnovat i účast v pátečních trénincích, aby zůstal v kontaktu s F1.
"Pro přijetí místa třetího pilota by se muselo jednat o podobnou roli, kterou měli letos určití lidé, když nastupovali v pátky. To vám umožňuje být aktivní a dělat něco užitečného pro tým. Muselo by to být ve správném týmu, nicméně zůstává to jednou z možností," uvádí Senna pro Autosport.
Není však zatím jasné, zda by mu to bylo umožněno v Renaultu, který angažoval málo zkušeného Grosjeana a po dvouleté pauze se vracejícího Räikkönena. Senna v to věří: "Ta šance stále existuje. Mám pořád dobré vztahy s inženýry a se všemi v týmu. Musíme si však o podmínkách pohovořit a podívat se, co je k dispozici na trhu."
Bruno Senna (vlevo) při prohlídce dráhy v Abú Zabí (foto: Lotus Renault GP)
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.