Šéf týmu Lotus Renault GP - Eric Boullier - je zmatený včerejšími výroky manažera Roberta Kubicy - Daniela Morelliho.
Toho včera rozezlilo prohlášení týmu, v němž bylo uvedeno, že Polák nestihne začátek sezóny 2012. Podle Morelliho jsou závěry, že jeho svěřenec nestihne úvodní závod sezóny v Austrálii, mylné, protože existuje šance, že vše zvládne. Kubica podle něj nestihne pouze předsezónní testy. Svůj názor na situaci si můžete udělat sami: prohlášení týmu najdete zde, Morelliho reakci zde.
Boullier kritiku Kubicova manažera naprosto nechápe - podle něj znění prohlášení totiž sám schvaloval: "Souhlasili jsme s Danielem Morellim, že vydáme prohlášení, protože je zřejmé, že Robert s námi ani s nikým jiným nebude moci příští rok sezónu zahájit. Chtěli jsme lidi alespoň informovat o tom, co se děje."
"On tu komunikaci schválil, vše tedy bylo v pořádku. Schválil to, a teď je sám naštvaný - ani nevím kvůli čemu, abych byl upřímný. Nechci to více komentovat, protože to je ztráta času," vysvětluje Boullier.
Robert Kubica při letošních předsezónních testech ve Valencii (foto: Lotus Renault GP)
"Jednali jsme na rovinu, myslím, že profesionálně. Čekali jsme na něj dlouho a stále čekáme, bude-li s námi chtít testovat nebo bude-li připraven na hodnocení svého stavu či přijetí pomoci," vysvětluje šéf Renaultu, jenž se nyní může soustředit na výběr pilotů pro rok 2012. "Ano, je to dobré, nyní se jimi můžeme zabývat."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.