Bruno Senna ví, že i přesto, že Robert Kubica příští rok v F1 nepojede celou sezonu, tak se jeho šance na prodloužení smlouvy s Renaultem nemění.
Ačkoliv již bylo oficiálně oznámeno, že Robert Kubica nestihne start sezony 2012, tak šance na to, že Bruno Senna zůstane u současného týmu Renault (v budoucnu Lotus Team), tím nestouply. Podle informací německého motorsport-total.com není Brazilec na seznamu kandidátů vedle takřka jistého Petrova.
Ten má svoji sedačku i přes nedávnou ostrou kritiku týmu v médiích (psali jsme zde) jistou. Favoritem na druhé místo je Romain Grosjean, ale i Rubens Barrichello hledá místo pro příští rok a také manažer Kimiho Räikkönena, Steve Robertson, již s Boullierem mluvil.
"Pracuji na tom, abych tým o svých kvalitách přesvědčil, ale konkurence je velká," uvedl Senna pro ESPNF1. Potvrzení toho, že Kubica nepojede, v žádném případě jeho situaci nemění. Jezdec si je vědom toho, že by to bylo velmi těžké a musel by přivést i sponzory.
"Měli jsme nějaká povzbudivá jednání se sponzory a s týmem. Tým je spokojen, ale my chceme větší stabilitu. Měl jsem vrcholy i pády, ale poprvé od roku 2008 bych chtěl celou závodní sezonu, abych se mohl dále zlepšit," pokračuje mladý Brazilec.
To, že není jediným kandidátem na listu možných jezdců Boulliera, Senna moc dobře ví. "Grosjean je třetím jezdcem, ale každý další na trhu je mi rivalem. Rubens má například velké zkušnosti," řekl Bruno o svém krajanovi, který mu již jednou (před sezonou 2009 u Brawnu) vyfoukl místo.
Volné kokpity by teoreticky příští rok mohly být u Lotusu (místo Trulliho) a také HRT nepotvrdilo druhého jezdce (prvním bude Pedro de la Rosa - čtěte zde).
Bude to Grosjean (vpravo) kdo nahradí Sennu?(foto: Lotus Renault GP)
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.