Bruno Senna ví, že i přesto, že Robert Kubica příští rok v F1 nepojede celou sezonu, tak se jeho šance na prodloužení smlouvy s Renaultem nemění.
Ačkoliv již bylo oficiálně oznámeno, že Robert Kubica nestihne start sezony 2012, tak šance na to, že Bruno Senna zůstane u současného týmu Renault (v budoucnu Lotus Team), tím nestouply. Podle informací německého motorsport-total.com není Brazilec na seznamu kandidátů vedle takřka jistého Petrova.
Ten má svoji sedačku i přes nedávnou ostrou kritiku týmu v médiích (psali jsme zde) jistou. Favoritem na druhé místo je Romain Grosjean, ale i Rubens Barrichello hledá místo pro příští rok a také manažer Kimiho Räikkönena, Steve Robertson, již s Boullierem mluvil.
"Pracuji na tom, abych tým o svých kvalitách přesvědčil, ale konkurence je velká," uvedl Senna pro ESPNF1. Potvrzení toho, že Kubica nepojede, v žádném případě jeho situaci nemění. Jezdec si je vědom toho, že by to bylo velmi těžké a musel by přivést i sponzory.
"Měli jsme nějaká povzbudivá jednání se sponzory a s týmem. Tým je spokojen, ale my chceme větší stabilitu. Měl jsem vrcholy i pády, ale poprvé od roku 2008 bych chtěl celou závodní sezonu, abych se mohl dále zlepšit," pokračuje mladý Brazilec.
To, že není jediným kandidátem na listu možných jezdců Boulliera, Senna moc dobře ví. "Grosjean je třetím jezdcem, ale každý další na trhu je mi rivalem. Rubens má například velké zkušnosti," řekl Bruno o svém krajanovi, který mu již jednou (před sezonou 2009 u Brawnu) vyfoukl místo.
Volné kokpity by teoreticky příští rok mohly být u Lotusu (místo Trulliho) a také HRT nepotvrdilo druhého jezdce (prvním bude Pedro de la Rosa - čtěte zde).
Bude to Grosjean (vpravo) kdo nahradí Sennu?(foto: Lotus Renault GP)
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.