Z německých médií zaznívají hlasy, že v Japonsku je již vše připravené k vývoji nového V6 turbomotoru.
Zdá se, že formule 1 stojí na prahu éry návratu legendárních partnerských spojení – příští rok se Williams pokusí o návrat s motorem Renault, ale z Německa se šíří další zajímavá zpráva o formování dalšího historického partnerství pro rok 2014.
Auto Motor und Sport píše o nové turboéře, v níž by mělo být obnoveno legendární partnerství z 80 a 90 let minulého století, mezi McLarenem a Hondou. Partnerství, které ve své době dominovalo závodům Formule 1.
Stačí vzpomenout na období 1988 – 1991, čtyři roky, které přinesly týmu z Wokingu čtyři tituly mezi konstruktéry a další čtyři mezi piloty, ten v roce 1989 získal Alain Prost a další tři nezapomenutelný Ayrton Senna.
Dle německého periodika se v centru vývoje japonského výrobce, zaměřili na vývoj nového agregátu V6 Turbo, který má splňovat všechny předpoklady pravidel vypsaných pro rok 2014.
K tomu všemu je třeba dodat, že McLaren má dohodu s Mercedesem, o bezplatné dodávce motorů, která vyprší závěrem příští sezóny. Od roku 2013 však bude dodávka motorů zpoplatněna, pro Martina Withmarshe pak nebude obtížné vyvázat se z vazeb s bývalým akcionářem.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.