Michael Schumacher doufá, že se příští rok do Formule 1 vrátí bývalý mistr světa, Fin Kimi Räikkönen. Ten vyjednává s Williamsem.
Kimi Räikkönen vyjednává s Williamsem o svém návratu do F1 a i když ještě nemá smlouvu v kapse, někteří už spekulují o tom, jak to Icemanovi po dvou sezonách mimo kokpit vozu F1 půjde. Podle Michaela Schumachera by to neměl být žádný problém.
"Nechci dělat žádné závěry, ale chci říct, že bych ho rád zase viděl v poli," říká sedminásobný mistr světa, v současné době pilot Mercedesu. "Zažili jsme spolu dobré časy a možnost zopakovat si je, na trati i mimo ni, by byla skvělá."
Schumacher sám moc dobře ví, jak těžký může být návrat do F1 po delší absenci, ale nebojí se, že by to Raikkonen nezvládl: "Hlavní otázkou je, jak moc dokážete využít svůj potenciál? Kolik dokážete dostat z vozu? Na to jsem se ptal sám sebe, než jsem jel první test.
Trvalo mi přibližně 15 kol, než jsem se do toho dostal. Ne úplně na limit, ale blízko k němu. Pak už je to jen otázka času. Jsem si jistý, že Kimi na to má."
A jak Schumacher odhaduje Raikkonenovy šance na úspěšný návrat? "Jediná věc, o které přemýšlím je, že on přemýšlí úplně jinak. Nemá cenu zjišťovat, co si o tom myslím já. Takové odhady nechám na vás..."
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.