Technický ředitel Scuderie Ferrari, Pat Fry, vysvětloval fanouškům maranellské stáje, problémy spojené s předním přítlačným křídlem na voze Felipeho Massy a zároveň naznačil progresivní vývoj zmiňovaného komponentu, který by měl být na voze již v Abu Dhabi.
Technický ředitel Pat Fry, na stránkách Ferrari objasňoval příčiny problémů s předním přítlačným křídlem na voze Felipeho Massy, při Velké ceně Indie.
„Zmiňované problémy s daným komponentem se dají přičíst spíše kontrole kvality než je spojovat s nějakým novým konceptem designu, proto v další velké ceně budou novinku používat oba piloti,“ vysvětluje Fry nasazení nového křídla v předchozím závodě.
„Myslím si, že je to asi náš největší krok kupředu, který jsem letos učinili. Jedná se o velmi zajímavý vývoj, který výrazně ovlivní nebo spíše změní celou charakteristiku chování vozu. Pochopit tuto část vývoje je naprosto základní pro celou budoucnost stavby nového vozu, zároveň je velmi užitečný pro poslední závody sezóny."
Ve Velké ceně Indie jsme se potýkali s kvalitou použitých křídel jednoho z vozů, ale rozhodli jsme se tento nový prvek nasadit i v Abú Zabí. Po přesném zhodnocení všech analýz, které jsme učinili po posledním závodním víkendu, jsme pracovali na dalších vylepšeních a tak tento díl bude k dispozici jak Felipemu, tak Fernandovi v nadcházejícím závodě,“ dodává Fry.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.