Šéf momentálně nejlepší stáje seriálu F1, Christian Horner, tvrdí, že i kdyby Red Bull přestal závodům dominovat, hodlá v šampionátu setrvat. Odchod rakouské stáje se tedy nechystá.
Christian Horner se nedávno dozvěděl o spekulacích, že by Red Bull mohl opustit F1, kdyby ustala jeho dominance celému šampionátu. Takové dohady však jasně odmítá. K odchodu nevidí žádný důvod.
"Ne, k odchodu by určitě nedošlo," říká Horner. "Red Bull je s F1 pevně spjatý. Dietrich (Mateschitz) tento sport miluje. Nějakou dobu byl spolumajitelem a sponzorem stáje Sauber. Naším cílem je úspěšná budoucnost. Zatím se nám to celkem daří. Když se na to podíváte, tak jsme se za celkem krátkou dobu dostali před stáje s mnohem slavnějšími jmény. A to je úspěch.
Podle Hornera je mediální pozornost, která k F1 neodmyslitelně patří, pro Red Bull ideální. Lepší pověst mají snad jen Olympijské hry: "Formule 1 má celovsvětově velký vliv. Proto je pro Red Bull ideálním místem k propagaci výrobků. Když se podíváte, jak jsme se společně s našimi partnery za poslední tři, čtyři roky prezentovali, je to úžasné. Samozřejmě, F1 je až druhá v pořadí. První jsou Olympijské hry."
Nyní je Red Bull na vrcholu. Ale co až dominance skončí? Podle Hornera tým z F1 neodejde
Ač se to může zdát až nemožné, Horner stále vidí prostor ke zlepšení svého týmu, který v letošní sezoně vyhrál většinu závodů.
"Stabilita je velmi důležitá. V letošní sezoně jsme na tom líp než v jakékoliv předešlé sezoně. Jsme velmi silní strategicky i operačně. Dobře vyvíjíme, máme velmi dobré, spolehlivé auto. Kombinace těchto faktorů společně s tím, co jsme se naučili v minulé sezoně, nám hodně pomohla.
Někdy se nám třeba stalo, že auto nebylo moc silné během neděle. I tak jsme to ale většinou dohnali až k vítězství. To skvěle demonstruje sílu týmu. Této úrovně jsme dosáhli letos a tak chceme pokračovat i do budoucna."
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.