Williams oficiálně povýšil svého hlavního inženýra Mika Coughlana do role technického ředitele týmu.
Mike Coughlan se k týmu přidal ještě v době, kdy byl technickým ředitelem Sam Michael. Již od počátku se počítalo s tím, že to bude práve Coughlan, kdo ponese odpovědnost za vývoj vozu pro příští sezonu.
Coughlan začínal svou kariéru v 80. letech u původního Teamu Lotus. V 90. letech se přidal ke společnosti Johna Barnarda, která vyvíjela šasi pro některé týmy. V roce 1998 se Coughlan přidal k týmu Arrows, kde se stal technickým ředitelem. Poté co tým v roce 2002 zkrachoval se přesunul k McLarenu, ale v roce 2007 jeho kariéru přerušila známá špionážní aféra.
I když tým oficiálně žádné stanovisko nevydal, ředitel týmu Adam Parr, na dnešní tiskové konferenci změnu pracovního zařazení Mika Coughlana potvrdil.
"Nový technický tým povede Mike Coughlan, který bude naším novým technickým ředitelem. K týmu se přidal v červnu," řekl Parr.
Dále Parr odmítl komentovat neustálé spekulace o tom, že se tým chystá podepsat smlouvu s bývalým mistrem světa F1, Finem Kimi Raikkonenem.
"Na toto téma existuje pouze jedna odpověď. Naši jezdci jsou momentálně Rubens Barrichello a Pastor Maldonado. Pokud by se na tom mělo něco změnit, včas bychom to oznámili."
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.
Charles Leclerc si na Velké ceně Rakouska vyjel třetí místo, čímž potvrdil svou stabilní formu v aktuální sezóně. Jeho výkon opět ukázal, že je jedním z hlavních adeptů na špičkové příčky v šampionátu.