Podle slov Inda, Karun Chandoga, je možnost jeho startu na domácí VC stále otevřená.
Karun Chandok nadále sní svůj sen o startu na domácí Velké Ceně Indie, i když to pro něj v poslední době zrovna dobře nevypadá. Týmový šéf, Tony Fernandes, však již několikrát zdůraznil, že by start Chandoka ve Velké ceně Indie uvítal. Nicméně jeho start před domácím publikem závisí na jiném faktoru: "Lidé musí pochopit, že zde máme jiné smluvní závazky. Máme dva závodní jezdce pod smlouvou a není to lehké rozhodnutí," říká Fernandes.
Co na to říká Karun? "Tony mi řekl, že jeho očekávání jsou, že bych měl být před Virginy a HRT. To jsem v posledních třech pátečních trénincích docela naplnil. Takže jsem pro sebe udělal tu nejlepší práci," říká náhradní jezdec Lotusu pro Reuters. Je tedy na týmu, jaké učiní rozhodnutí.
Kromě toho Chandok připustil, že ruch ohledně jeho možného startu v Indii stále roste. "Už teď od novinářů dostávám více otázek, než jsem schopný zpracovat." Otázky jsou však stále stejné. Chandok tak cvičí porozumění. "Být indickým jezdcem na startu indického závodu, to je velké story," uzavřel 27letý pilot.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.