Eric Boullier tvrdí, že chce Robertu Kubicovi dopřát více času na zotavení z únorové nepříjemné automobilové nehody.
Eric Boullier, šéf týmu Renault, si před Velkou cenou Koreje promluvil s Danielem Morellim, manažerem Roberta Kubici, a následně prohlásil, že dá polskému jezdci více času na zotavení. Původně mělo definitivní rozhodnutí o jeho budoucnosti v týmu Renault padnout v polovině října, nyní je odloženo minimálně na konec měsíce.
Francouz v rozhovoru pro Autosport prohlásil: „Jestli ještě budu moct čekat, tak budu muset, protože zatím ještě není absolutně v pořádku a chci, abychom byli ve férové situaci. Mluvil jsem s Danielem Morellim a ten skutečně věří, že se Robert vrátí. Dobře se to poslouchalo. Musíme ještě projít nějakými procesy a Robert bojuje s časem. Jestli bude moct řídit formuli 1, tak chci, aby byl s námi. Chci mu dát další šanci. Je na mě, abych byl flexibilní.“
Boullier ale zároveň opět potvrdil, že nemůže čekat do nekonečna, protože potřebuje sehnat kvalitního pilota a dobře se připravit na následující sezónu. Tvrdí, že nemůže čekat déle než do poloviny listopadu, protože by jinak ohrozil zájmy svého týmu. Kubicu přitom brzy čeká simulátor, který prověří jeho aktuální schopnosti.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.