Šéf týmu, Ross Brawn, řekl, že věří, že je anglicko-německý tým schopen dosáhnout cílů vytyčených pro sezonu 2012, i když nejsou právě malé...
Současný tým Mercedesu nestál na nejvyšším stupínku od sezony 2010, kdy jej převzala právě německá automobilka. Přitom ještě o sezonu dříve, v roce 2009, se Jenson Button radoval právě s tímto týmem ze zisku titulu mistra světa (pod jménem Brawn).
Ross teď věří, že sezona 2012 bude o hodně povedenější, než byla ta letošní, ve které se tým často potýkal s technickými problémy na voze. V průběhu letošního roku se připojili Bob Bell, Aldo Costa a Geoff Willis, Brawn do nich vkládá veškeré naděje.
"Jako každý nový vůz je i náš designován s použitím poznatků, které čerpáme ze současného auta. Pochopitelně jsme optimističtí a věříme, že můžeme stvořit lepší auto, než které máme k dispozici teď. Co však nevíme, jak to dopadne. Ale jako každý tým, i my vkládáme veškeré naděje do nového auta a stanovujeme si tak ambciozní cíle, jak jen můžeme. Všichni naši inženýři tvrdě pracují na tom, aby tyto cíle splnili," říká 56letý Brawn.
Brawn však připouští, že ačkoliv si stanovili vysoké cíle, tak to neznamená, že je musí dodržet, stejně jako se tomu stalo letos. "Pod tlakem jsme si stanovili vysoké cíle. To, že si stanovíte vysoké cíle však neznamená, že je dodržíte. Myslím však, že nám to pomůže zhodnotit sami sebe, jak se musíme zlepšit, abychom byli konkurenceschopní. To je cíl, který jsme si stanovili. Věci jdou dobře."
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.