McLaren by chtěl vyhrát všechny 4 zbývající závody této sezony. To by mohlo posloužit jako dobrý start do sezony 2012. Věří v to jak Jenson Button tak šéf McLarenu Martin Whitmarsh.
Button, který vyhrál nedělní GP Japonska i když do ní startoval až Sebastienem Vettelem, věří, že jeho tým může vyhrát i 4 zbývající závody v Koreji, Indii, Abu Dhabi a Brazílii. "Naším cílem je bojovat o vítězství ve všech 4 zbývajících závodech a věřím, že se nám to podaří," předpovídá Brit.
Díky tomu, že předpisy zůstavají pro sezonu 2012 téměř neměnné (změní se pouze pravidla ohledně výfuků, které už nebudou moci mířit na difuzory, a také umístěni nosu vozu), by totiž mohla být dobrá forma z konce sezony 2011 správným základem pro vstup do sezony 2012. Právě problémy s vozem během zimních testů letos McLaren zaznamenal.
"Pokdu by se nám to povedlo, tak by to byl skvělý základ pro sezonu 2012. V roce 2012 bychom chtěli bojovat o vítězství a tohle je ten nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, zkončit na vrcholu. Red Bullu se to povedlo v předešlých letech a my bychom se chtěli pokusit o to samé," popisuje Jenson.
Stejný názor zastává i jeho šéf, Martin Whitmarsh. Pokud by se jeho stáji podařilo vyhrát zbývající 4 závody, tak by to byla slušná sezona. Navíc by se McLaren v počtu vítězství vyrovnal Red Bullu:"Momentálně se maximálně soustředíme na vyhrávání v závodech. Vyhrávání závodů miluje celý tým a tohle bylo naše letošní páté. Pokud se nám podaří vyhrát i zbývající 4 závody, pak to bude slušná sezona."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.