Současní jezdci Mercedesu, Nico Rosberg a Michael Schumacher, vítají, že k týmu přichází Aldo Costa a Geoff Willis. Podle nich to jen ukazuje to, že tým chce udělal vše, co bude moci, aby se dostal na špici.
Costa a Willis posílí řady Mercedesu později v tomto roce, když tým z Brackley by chtěl posílit v oblastech, ve kterých podle něj ztrácí na své konkurenty Red Bull a Ferrari. Tato personální změna byla přívítána oběma jezdci, když je podle nich dobré, že se dvojice k týmu připojí a také to ukazuje na ambice Mercedesu v F1.
Schumacher po britský Autosport říká: "Přirozeně jsem šťastný za každé nové lidi, kteří přišli a ještě přijdou. Víme, že pokud chceme porazit a bojovat hochy před námi, tak musíme posílit naše řady, abychom se stali jako skupina silnějšími. Potřebujeme větší potenciál a větší kapacitu a to se právě stává díky Geoffovi a Aldovi."
"Alda znám velmi dobře z mého působení [u Ferrari]. S Geoffem budu pracovat poprvé, ale v týmu již působil, a tak zná strukturu. Takže si myslím, že začlenění těchto lidí do týmu bude rychlé. Ross [Brawn] také Alda docela dobře zná. Ví, jak ho dostat do pozice, aby z těchto pánů dostal to nejlepší."
Nico Rosberg dodává: "Je to hodně novinek. Zpráva je docela jasná: Mercedes dělá vše co může, aby vyhrál šampionát. To je zřejmé. Oni jsou dva top inženýři. Aldo již s Rossem pracoval a Ross si ho velmi, velmi pochvaluje. Což je jasné, protože ho zaměstnal. Geoff už u týmu byl a všichni jsou velmi, velmi rádi, že se vrací."
"Tým pochopil, že takto nemůžeme vyhrát šampionát. Takže vše, co se teď dělá, je za účelem, abychom se stali tím nejlepším týmem. Je to pozitivní, sice trochu později, ale přece."Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.