Současní jezdci Mercedesu, Nico Rosberg a Michael Schumacher, vítají, že k týmu přichází Aldo Costa a Geoff Willis. Podle nich to jen ukazuje to, že tým chce udělal vše, co bude moci, aby se dostal na špici.
Costa a Willis posílí řady Mercedesu později v tomto roce, když tým z Brackley by chtěl posílit v oblastech, ve kterých podle něj ztrácí na své konkurenty Red Bull a Ferrari. Tato personální změna byla přívítána oběma jezdci, když je podle nich dobré, že se dvojice k týmu připojí a také to ukazuje na ambice Mercedesu v F1.
Schumacher po britský Autosport říká: "Přirozeně jsem šťastný za každé nové lidi, kteří přišli a ještě přijdou. Víme, že pokud chceme porazit a bojovat hochy před námi, tak musíme posílit naše řady, abychom se stali jako skupina silnějšími. Potřebujeme větší potenciál a větší kapacitu a to se právě stává díky Geoffovi a Aldovi."
"Alda znám velmi dobře z mého působení [u Ferrari]. S Geoffem budu pracovat poprvé, ale v týmu již působil, a tak zná strukturu. Takže si myslím, že začlenění těchto lidí do týmu bude rychlé. Ross [Brawn] také Alda docela dobře zná. Ví, jak ho dostat do pozice, aby z těchto pánů dostal to nejlepší."
Nico Rosberg dodává: "Je to hodně novinek. Zpráva je docela jasná: Mercedes dělá vše co může, aby vyhrál šampionát. To je zřejmé. Oni jsou dva top inženýři. Aldo již s Rossem pracoval a Ross si ho velmi, velmi pochvaluje. Což je jasné, protože ho zaměstnal. Geoff už u týmu byl a všichni jsou velmi, velmi rádi, že se vrací."
"Tým pochopil, že takto nemůžeme vyhrát šampionát. Takže vše, co se teď dělá, je za účelem, abychom se stali tím nejlepším týmem. Je to pozitivní, sice trochu později, ale přece."McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.