Současní jezdci Mercedesu, Nico Rosberg a Michael Schumacher, vítají, že k týmu přichází Aldo Costa a Geoff Willis. Podle nich to jen ukazuje to, že tým chce udělal vše, co bude moci, aby se dostal na špici.
Costa a Willis posílí řady Mercedesu později v tomto roce, když tým z Brackley by chtěl posílit v oblastech, ve kterých podle něj ztrácí na své konkurenty Red Bull a Ferrari. Tato personální změna byla přívítána oběma jezdci, když je podle nich dobré, že se dvojice k týmu připojí a také to ukazuje na ambice Mercedesu v F1.
Schumacher po britský Autosport říká: "Přirozeně jsem šťastný za každé nové lidi, kteří přišli a ještě přijdou. Víme, že pokud chceme porazit a bojovat hochy před námi, tak musíme posílit naše řady, abychom se stali jako skupina silnějšími. Potřebujeme větší potenciál a větší kapacitu a to se právě stává díky Geoffovi a Aldovi."
"Alda znám velmi dobře z mého působení [u Ferrari]. S Geoffem budu pracovat poprvé, ale v týmu již působil, a tak zná strukturu. Takže si myslím, že začlenění těchto lidí do týmu bude rychlé. Ross [Brawn] také Alda docela dobře zná. Ví, jak ho dostat do pozice, aby z těchto pánů dostal to nejlepší."
Nico Rosberg dodává: "Je to hodně novinek. Zpráva je docela jasná: Mercedes dělá vše co může, aby vyhrál šampionát. To je zřejmé. Oni jsou dva top inženýři. Aldo již s Rossem pracoval a Ross si ho velmi, velmi pochvaluje. Což je jasné, protože ho zaměstnal. Geoff už u týmu byl a všichni jsou velmi, velmi rádi, že se vrací."
"Tým pochopil, že takto nemůžeme vyhrát šampionát. Takže vše, co se teď dělá, je za účelem, abychom se stali tím nejlepším týmem. Je to pozitivní, sice trochu později, ale přece."Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.