Jarno Trulli bude muset opět překousnout jízdu se starým posilovačem řízení, na který si až do závodu na Hungaroringu, kde Lotus nasadil novou verzi, neustále stěžoval.
Problémem je to, že by vylepšené řízení nevydrželo zátěž, kterou klade okruh v Suzuce. "Žel budu zde muset využívat starší specifikaci posilovače řízení, který nemám rád, protože nové nezvládne síly, které působí na trati," přiznává zklamaně Trulli.
"Mám proto obavy. Cítil bych se lépe, kdybych tam mohl nastoupit s něčím, co znám a funguje. Učinili jsme však nějaké změny, které by mohly být dobré. Více nebudeme vědět, dokud to nevyzkoušíme, takže jsem opatrný," pokračuje pilot Lotusu.
Potvrzuje, že nový posilovač řízení byl pro něj zlomem v sezóně. Jeho výsledky se po nasazení vylepšené verze zlepšily. Závodění si dle svých slov od Maďarska mohl znovu užívat.
"Od té doby, co jsem dostal nový posilovač řízení, bylo vše odlišné. Mohl jsem si jízdu užívat a lépe vůz řídit. Mohl jsem také pracovat na nastavení, což jsem před Maďarskem nikdy nemohl. Celkově to sezónu vylepšilo," dodává Trulli.
Jarno Trulli s Lotusem T128 ve Valencii (foto: Team Lotus)
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.