Stáj Lotus Renault GP dle očekávání v Singapuru příliš konkurenceschopná nebyla. Čím to bylo a jak včerejší závod viděl pilot Bruno Senna?
Jak by popsal svou první Velkou cenu Singapuru?Bruno Senna: Byl to těžký závod. Mé první kolo bylo velmi dobré, ale pak jsme začali trpět velmi vysokou mírou opotřebovávání pneumatik. Hodně jsem na to tlačil, abych zajížděl dobré časy na kolo, museli jsme však hodně upravit rozložení účinku brzd, abychom kompenzovali opotřebení zadních pneumatik. Když jsem nasadil měkké pneumatiky, nedržely tak jako super-měkké.
Pak, když jsem najížděl do vlásenky, nejpomalejší zatáčky okruhu, se mi zablokovala kola a já jsem narazil do zdi. Hodně mi to zkomplikovalo závod - jednak jsem tam ztratil hodně čas, a pak také kvůli zastávce navíc.
Odjížděl jsi z okruhu zklamaný?BS: No, mohlo to pro nás dopadnout lépe, ale dělali jsme, co jsme mohli. Nyní začneme myslet na Japonsko, kde snad budeme moci získat více z potenciálu [vozu] R31.
Bruno Senna v Singapuru (foto: Lotus Renault GP)
Vzhledem k Japonsku - R31 a okruh v Suzuce jdou k sobě více než Singapur...BS: Ano, mělo by to tak být. Suzuka je rychlejší okruh než Singapur. Při několika příležitostech v několika uplynulých dnech jsme říkali, že Singapur nás poškodí asi tolik, co Monako a Maďarsko. Na druhou stranu Suzuka by nám měla vyhovovat více. Patří k mým oblíbeným okruhům, takže se na ni těším.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.