Michael Schumacher, který je po svém návratu do formule 1 často kritizován, v rozhovoru pro Sport Bild sám přiznal, že nejspíš už není tak rychlý, jak býval. Zároveň ale tvrdí, že je stále konkurenceschopný.
„Jestli jsem na takové úrovni, na jaké jsem byl kdysi? Jestli jsem tak rychlý a perfektní, jak se o mně tvrdilo v době, kdy jsem byl ve Ferrari? Snad ani ne. Přece jen už mám 42 let,“ uvedl Schumacher.
„Pro mě je ale důležitější jiná otázka: Jsem ještě dostatečně dobrý? A na ni bych určitě odpověděl „ano“. Řekl bych, že se dokážu i nadále pohybovat na mimořádně vysoké úrovni. O vítězstvích ale nemůže být řeč, protože naše auto je v normálním případě dobré jen na sedmé či osmé místo.“Sedminásobný mistr světa se naposledy dostal na stupně vítězů v roce 2006, kdy ukončil kariéru. Od svého návratu do formule 1 se ocitl v nové situaci, kdy je pro něj maximem páté nebo čtvrté místo, proto se často mluvilo o tom, že nedodrží tříletou smlouvu s Mercedesem.
Na tyto spekulace Schumacher reagoval slovy: „V roce 2012 určitě budu závodit. A o vzdálenější budoucnosti si promluvíme v příštím roce. Každopádně: o mistrovském titulu pro budoucí rok nemusíme mluvit, ale na vítězství bychom měli mít.“
Němec býval pověstný dobrou fyzickou přípravou, kterou hodlá praktikovat i nadále. „Každý sportovec musí fungovat perfektně a já pro to dělám všechno. Vždy je co zlepšovat a proto trénuji velmi tvrdě,“ uzavřel Schumi.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.