Michael Schumacher, který je po svém návratu do formule 1 často kritizován, v rozhovoru pro Sport Bild sám přiznal, že nejspíš už není tak rychlý, jak býval. Zároveň ale tvrdí, že je stále konkurenceschopný.
„Jestli jsem na takové úrovni, na jaké jsem byl kdysi? Jestli jsem tak rychlý a perfektní, jak se o mně tvrdilo v době, kdy jsem byl ve Ferrari? Snad ani ne. Přece jen už mám 42 let,“ uvedl Schumacher.
„Pro mě je ale důležitější jiná otázka: Jsem ještě dostatečně dobrý? A na ni bych určitě odpověděl „ano“. Řekl bych, že se dokážu i nadále pohybovat na mimořádně vysoké úrovni. O vítězstvích ale nemůže být řeč, protože naše auto je v normálním případě dobré jen na sedmé či osmé místo.“Sedminásobný mistr světa se naposledy dostal na stupně vítězů v roce 2006, kdy ukončil kariéru. Od svého návratu do formule 1 se ocitl v nové situaci, kdy je pro něj maximem páté nebo čtvrté místo, proto se často mluvilo o tom, že nedodrží tříletou smlouvu s Mercedesem.
Na tyto spekulace Schumacher reagoval slovy: „V roce 2012 určitě budu závodit. A o vzdálenější budoucnosti si promluvíme v příštím roce. Každopádně: o mistrovském titulu pro budoucí rok nemusíme mluvit, ale na vítězství bychom měli mít.“
Němec býval pověstný dobrou fyzickou přípravou, kterou hodlá praktikovat i nadále. „Každý sportovec musí fungovat perfektně a já pro to dělám všechno. Vždy je co zlepšovat a proto trénuji velmi tvrdě,“ uzavřel Schumi.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.