Michael Schumacher, který je po svém návratu do formule 1 často kritizován, v rozhovoru pro Sport Bild sám přiznal, že nejspíš už není tak rychlý, jak býval. Zároveň ale tvrdí, že je stále konkurenceschopný.
„Jestli jsem na takové úrovni, na jaké jsem byl kdysi? Jestli jsem tak rychlý a perfektní, jak se o mně tvrdilo v době, kdy jsem byl ve Ferrari? Snad ani ne. Přece jen už mám 42 let,“ uvedl Schumacher.
„Pro mě je ale důležitější jiná otázka: Jsem ještě dostatečně dobrý? A na ni bych určitě odpověděl „ano“. Řekl bych, že se dokážu i nadále pohybovat na mimořádně vysoké úrovni. O vítězstvích ale nemůže být řeč, protože naše auto je v normálním případě dobré jen na sedmé či osmé místo.“Sedminásobný mistr světa se naposledy dostal na stupně vítězů v roce 2006, kdy ukončil kariéru. Od svého návratu do formule 1 se ocitl v nové situaci, kdy je pro něj maximem páté nebo čtvrté místo, proto se často mluvilo o tom, že nedodrží tříletou smlouvu s Mercedesem.
Na tyto spekulace Schumacher reagoval slovy: „V roce 2012 určitě budu závodit. A o vzdálenější budoucnosti si promluvíme v příštím roce. Každopádně: o mistrovském titulu pro budoucí rok nemusíme mluvit, ale na vítězství bychom měli mít.“
Němec býval pověstný dobrou fyzickou přípravou, kterou hodlá praktikovat i nadále. „Každý sportovec musí fungovat perfektně a já pro to dělám všechno. Vždy je co zlepšovat a proto trénuji velmi tvrdě,“ uzavřel Schumi.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.