McLaren chce do konce sezony získat co možná nejvíc vítězství. Slibuje si od toho, že se mu podaří získat cenné informace pro vůz na sezonu 2012.
Přestože již jsou jak titul konstruktérů tak i jezdců pro britskou stáj vzdáleny, nikdo nehodá v McLarenu odpočívat. "I v budoucnu podstoupíme riziko, zkrátka nejsme spokojeni dokud nevyhrávame," říká obchodní ředitel Jonathan Neale. "Musíme být dostatečně rychlí. Kolem McLarenu je stále dost silných konkurentů. Nemůžeme se ohlednou a říkat, co by bylo kdyby."
Aktuálně je Jenson Button a Lewis Hamilton 117 respektive 126 bodů za průběžně vedoucím mužem sezony, Sebem Vettelem, který se již v Singapuru může opět stát mistrem světa. I přes velký odstup chce McLaren aktuální auto nadále vyvíjet.
"Myslím, že jme do teď bez výčitků svědomí předvedli dobrý boj a do konce sezony s tím nechceme přestat. V žádném případě jsme nezkončili. Naopak, chceme mezi současností a sezonou 2012 vyhrát co možná nejvíce závodů," pokračuje Neale.
Do konce sezony zbývá ještě šest závodů, a tak má McLaren ještě šest šancí na vítězství. "Jsme zde proto, abychom vyhráli - a to jak závody, tak i MS." V příštím roce chce McLaren samozřejmě bojovat o vítězství od prvního závodu. "To je naše ambice."
Připouští tak, že není možné věnovat 100% zdrojů na vývoj aktuálního auta. Na to je sezona, která letos bude trvat až do konce listopadu, moc dlouhá. "Stále je možné z aktuálního auta dostat ještě více rychlosti, to nám může samozřejmě přinést nové poznatky do další sezony. Pravidla se až tak nezmění, takže toho budeme moci dost převzít z aktuálního auta."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.