Zdá se, že Lotus bude i příští rok pokračovat se stejným jezdeckým složením, jak tento rok. Očekává se, že Heikki Kovalainen zůstane, a Jarno Trulli tvrdí, že se již s týmem na prodloužení spolupráce dohodl.
V červenci šéf týmu Tony Fernandes oznámil, že s Jarnem ohledně budoucího kontraktu vyjednávají a že detaily velmi brzy oznámí. Ital nyní odhalil, že se s týmem za zavřenými dveřmi dohodl a smlouvu pro rok 2012 už má v kapse.
"Příští rok jsme už vyřešili. V určitou dobu se o tom psalo, jednat jsme však začali mnohem dříve," poukazuje na dobu kolem Nürburgringu a Fernandesova vyjádření. "Bylo a je to vyřešeno, o smlouvě se již nebavíme, pro rok 2012 je vše dané," pokračuje Trulli. Lotus tuto informaci oficiálně zatím nepotvrdil.
"Smlouvu mám. Jestli to tým chce či nechce oznámit, to už není na mě," dodává Jarno pro Manipe F1. Jeho vyjádření je špatnou zprávou pro testovacího pilota Lotusu Karuna Chandhoka, který doufá v návrat do F1 v roce 2012 poté, co loni přišel o závodní místo u HRT.
Trulli tvrdí, že za Lotus bude závodit i příští rok: "Smlouvu mám"(foto: Team Lotus)
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.