Německý tým Mercedes se údajně snaží zlákat do svých služeb bývalého technického ředitele Ferrari Alda Costu.
Tým řízený Rossem Brawnem, bývalým technickým ředitelem Ferrari, možná získá dalšího z "rudých". Podle italských médií má Mercedes zájem o nedávno propuštěného Alda Costu.
Costa byl sesazen ze své vedoucí funkce po neúspěších Ferrari v první části letošní sezóny. Později bylo potvrzeno, že Maranello opouští nadobro, ovšem předpokládá se, že je do konce roku zavázán nenechat se zaměstnat jiným týmem formule jedna.
Také Ross Brawn před lety pracoval pro Ferrari. Budou ex-rudí nadějí pro stříbrné?
Italský magazín Autosprint přišel s tvrzením, že by Costa mohl vyměnit rudý stejnokroj za stříbrný. Tým Mercedes hodlá rozšířit počet zaměstnanců a Costa by měl být v jeho hledáčku. Sám Ross Brawn údajně na Nürburgringu vysvětloval Dieteru Zetschemu, že pomalý vývoj a růstové potíže stáje pramení z malého počtu zaměstnanců v porovnání s top konkurenty. "Dostal tedy svolení k zahájení náborové kampaně," tvrdí Autosprint.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.