Jarno Trulli po včerejších trénincích na Hungaroringu zářil spokojeností. Lotus přivezl novou verzi posilovače řízení, kterou si Ital velmi pochvaloval.
Trulli si od počátku sezóny na posilované řízení svého Lotusu stěžoval, podle něj byla hlavní příčina, proč se trápil s rychlostí. Tým zkoušel neúspěšně několik úprav, nová verze nasazená na Hungaroringu ale konečně funguje dle jeho představ.
"Dnes jsem moc spokojený. Chtěl bych poděkovat celému týmu, všem v továrně a závodnímu týmu, protože všichni se mnou byli trpěliví a usilovně pracovali na tom, aby mi poskytli nový systém posilovače řízení a auto, které mohu opravdu cítit," popisuje Trulli.
"Hned jakmile jsem ráno vyjel, cítil jsem, že to je mnohem lepší než dříve, takže jsem znovu začal získávat důvěru v auto a pracovat na drobných změnách a vylepšeních, které mi pomohou nalézt nastavení, s ním opravdu mohu pracovat. Byl to vskutku pozitivní den, za to bych chtěl všem v týmu poděkovat," dodal pilot Lotusu.
Spokojený byl i Mike Gascoyne: "Byl to jeden z našich nejlepších letošních pátků. Učinili jsme drobné změny na difuzoru, které opravdu fungovaly. Jarno nám ihned hlásil, že nový posilovač řízení funguje přesně, jak jsme chtěli. Byli jsme schopni se více dotáhnout na vozy před námi, což se nám delší dobu nedařilo."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.